משרדי פיפ"א. צילום: רויטרס
משרדי פיפ"א. צילום: רויטרס

חשיפה: הפועל עלולה לספוג עונש הפחתת שש נקודות על ידי פיפ"א

צרה חדשה למועדון. בעקבות אי תשלום דמי השבחה בסך 44 אלף יורו עבור השחקן ניקולס כץ, יצא כנגד המועדון פסק דין, שעלול להוביל גם לירידת ליגה של הקבוצה. המפרק הזמני שכר את שירותיו של עו"ד ניר ענבר, שהצליח להשיג הקפאה לסנקציות בשלב הזה

פורסם בתאריך: 16.9.18 15:52

חשבתם שנגמרו הצרות בהפועל? מסתבר שנזקי הניהול במועדון בשנים האחרונות ממשיכים לסכן את הקבוצה גם בימים אלו. בחודש שעבר קיבל המועדון דרישת תשלום מפיפ"א, המחייבת את הקבוצה לשלם 44,205 יורו, בתוספת ריבית, לקבוצת אולימפו הארגנטינאית עבור דמי השבחה על השחקן ניקולס כץ, שרשם הופעה אחת כמחליף בגביע הטוטו ושש הופעות נוספות בקבוצת הנוער, בין ספטמבר לנובמבר 2016, אז היה בן 18.

המועד האחרון לתשלום הגיע ב-23.7 (יום לפני שהמועדון נכנס להליך הפירוק), כאשר בהמשך ניתן מועד נוסף עד ליום חמישי שעבר. בהחלטתה, קבעה פיפ"א כי במידה שלא ישולם הסכום במועד, תעביר להתאחדות לכדורגל בישראל הוראה להפחית ממאזנה של הקבוצה שש נקודות באופן מיידי.

בדו"ח שהגיש היום (ראשון) המפרק הזמני, עו"ד יצחק יונגר, לבית המשפט המחוזי, כתב: "מבירור שערך המפרק זמני עלה כי מדובר בהליך המצוי בשלב מתקדם עד מאוד במסגרת טריבונל פיפ"א. מנוסח המכתב עולה כי מדובר בפסק דין חלוט כנגד הקבוצה בפיפ"א המצוי בשלבים משמעתיים מתקדמים, כאשר הסנקציה הבאה לאחר הפחתת הנקודות הינה סנקציה של הורדת ליגה".

בהמשך מציין עו"ד יונגר, כי שכר את שירותיו של עו"ד ניר ענבר, המחזיק בתואר "FIFA MASTER", שהחל בהליכים הנדרשים מול פיפ"א להקפאת החוב הנטען והסנקציה בגין אי תשלומו. "עו"ד ענבר עדכן את המפרק הזמני כי לאחר משלוח המכתב הנ"ל הוא שוחח ארוכות עם העו"ד המטפל בנושא בפיפ"א, הסביר לו את מורכבות הנושא ודחיפותו, וזה ביקש מספר הבהרות מההתאחדות לכדורגל בישראל עד ליום 18.9.2018. ההתאחדות לכדורגל עדכנה את עו"ד ענבר כי פיפ"א הורתה לה לא להפחית נקודות עד שנתקבל מענה למכתבנו או עד לקבלת הודעה אחרת".

ההחלטה של פיפ"א:

 

הפנייה של עו"ד ניר ענבר:

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קבוצת הפועל פ:ת כבר לא קבוצה עם כך מתנהלים העיניינים מבזבזים כספים ללא גבול ומושחים בכח זה לא ילך עדיף לסגור את המועדון ואתמול לפני שיחיבו גם את התושבים להשתתף במס למועדון.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שתתפרק ותימחק כבר הקבוצה הזו.אוסף של זבל שרק גורם בושות לכדורגל.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר