בניון אחרי השער שכבש. צילום: ניר קידר
בניון אחרי השער שכבש. צילום: ניר קידר

יוסי בניון – תתבייש. הטור של אלמוג אופיר

הקשר עשה הכל כדי לעזוב וכנראה שכח מי קיבל אותו יפה אחרי שנים קשות בהן בעיקר התבכיין. כל הכבוד לאבי לוזון ששמר על האינטרס של המועדון. נגד חדרה הרגשנו היטב את חסרונו של מנור סולומון, אבל איבוד שתי הנקודות הוא קודם כל בגלל אלישע: וגם: טורניר האוהדים הגדול

פורסם בתאריך: 20.9.18 11:55

1. יוסי בניון פרסם פוסט ונשאר במכבי. תודה רבה באמת. כל השתלשלות העניינים מרגע שצייץ לעברו משה חוגג הייתה מבזה, מבישה ואפילו מגעילה. מר בניון, אולי שכחת, אבל מי שקיבל אותך יפה אחרי שנים שקיבלת הכל חוץ מכבוד בחיפה, תל אביב וירושלים הם האוהדים של מכבי פתח תקוה, שראו אותך לובש את החולצה מספר 15 של הסמל עומר גולן. נכון, אמנם אנחנו כמות קטנה אבל איכותית, אבל כזאת שדאגה לעשות לך טוב על הלב אחרי שעברת תקופה לא קלה. אין דבר כזה שחקן מעל המועדון וכל הכבוד לאבי לוזון ששמר על האינטרסים שלנו ולא שחרר אותך. מצפה שתעריך אותנו, האוהדים וכמובן שתשוב להציג את היכולת משני המחזורים הראשונים כדי לקחת אותנו כמה שיותר למעלה.

2. מנור סולומון פצוע ולא שיחק נגד חדרה. כולנו ראינו בדיוק מה צפוי לנו ביום שאחרי עזיבתו. יחד עם זאת, החולשה מול חדרה היא תוצאה ישירה של ניהול המשחק של אלישע. שלושה בלמים? סבבה, גם אני רואה שחדרה עד עכשיו היא הפתעת העונה, אבל לא צריך להגזים. גם לא בושה לעשות חילוף מוקדם, בטח כשבניון טייל על הדשא בחוסר מעש והיה עסוק בכלל בקבוצה אחרת. לא ברור אם הפחד הגדול יותר היה להחליף את בניון או מהסילונים של חדרה, שמגיע להם כל הכבוד על כדורגל התקפי ומשחק אמיץ. מה שברור הוא שצחי גיגי היה מצוין והציל אותנו מהפסד, ושאיבוד הנקודות רשום בראש ובראשונה על המאמן.

3. תרשמו ביומנים: 28 בספטמבר, יום שישי, 9:00 בבוקר, מתחם בן דרור. טורניר האוהדים המסורתי והאהוב שלנו ייצא לדרך וגולת הכותרת תהיה כמובן משחק ראווה בין אריות בלגרד שעשו היסטוריה כשהובילו אותנו לשלב הבתים באירופה מול אגדות מכבי. חובבי הנוסטלגיה יתענגו על אריות דוגמת עומר גולן, מראד מגמדוב, סולי צמח, סלים טועמה ואיסמעיל עאמר אותם יאמן זאביק זלצר, בעוד את אגדות מכבי, אותם ידריך מושיק מאירי, יכבדו בין השאר עופר פביאן, גיא יצחק, מנשה נוריאל, ניסים כהן ועופר שטרית. בנוסף, שמונה קבוצות אוהדים בשיתוף שחקני עבר יתחרו על תואר אלופת הטורניר וישאירו כל טיפת זעה על הדשא עד השריקה האחרונה של הגמר הגדול. גם עבדכם הנאמן במתחרים. בואו בהמוניכם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר