שחקני הפועל מודים לקהל בסיום המשחק
שחקני הפועל מודים לקהל בסיום המשחק

עדיין רחוקה מהאפס: 2:2 מאכזב להפועל מול רמת השרון

טימור רודוסלבסקי העלה את הפועל ליתרון בהופעת הבכורה שלו, אך מהפך של האורחת ושער של אמאדו סוקונה קבעו חלוקת נקודות. המינוס: ארבע נקודות

פורסם בתאריך: 17.9.18 21:40

מעל לאלף האוהדים שהגיעו הערב (שני) לאצטדיון ראש הזהב, קיוו לראות את הקבוצה שלהם משיגה שלוש נקודות מול יריבה נוחה יחסית, רמת השרון, אך יצאו עם תחושת החמצה אחרי 2:2 שהותיר את הפועל עם מינוס של ארבע נקודות ואת המאמן מסאי דגו עצבני במיוחד.

הפועל הייתה קרובה לכבוש כבר בדקה ה-18. אמאדו סוקונה הרים כדור חופשי נהדר, אך מור שקד נגח מקרוב מעל השער. בדקה ה-39 הגיע הראשון של הפועל, כדור קרן שנהדף על ידי הגנת האורחים הגיע לטימור רודוסלסקי, שערך הופעת בכורה, וזה שחרר חצי בעיטת יעף-חצי מספרת אל הרשת של רמת השרון. ארבע דקות מאוחר יותר הפועל קיבלה הזדמנות נהדרת להכפיל, כאשר טעות קשה בהגנת רמת השרון השאירה את שגיא דרור לבד מול השוער, אך זה בעט ללא תחכום על גופו של סהר חסון.

רודוסלסקי חוגג את השער

רודוסלסקי חוגג את השער

בשלב הזה התהפך המשחק כמעט לחלוטין. בדקה ה-39 דודי אלון הדף בקצות האצבעות בעיטה של מוטי מלכה, אך שתי דקות לאחר מכן הגיע העונש. טעות בהגנה שאפשרה לעמית מגוז להשוות ל-1:1. שש דקות בתוך המחצית השנייה, מוטי מלכה לא התקשה מול ירין חסן, שהפגין משחק חלש, עבר גם את דודי אלון והשלים את המהפך. בדקה ה-77 הצליחה הפועל להצליח לפחות נקודה אחת. המחליף עמרי הרמתי מצא את אלעד גבאי בצד ימין, האחרון הרים לרחבה ואמאדו סוקונה נגח מצוין את השיוויון.

ביום שישי הקרוב תנסה הפועל לצמק עוד קצת את המינוס, כשתתארח אצל הפועל אשקלון במסגרת המחזור החמישי של הליגה הלאומית. רם לוי, שנעדר היום עקב הרחקה, יחזור לסגל.

הרכב: דודי אלון, אלעד גבאי, ספיר יתח (עמרי הרמתי, 45), ירין חסן, טימור רודוסלסקי, קובי מור, מור שקד, איב פאמבו, שגיא דרור (55, גל לוי), רוי רונן (65, רוי מליקה), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    הגנה חדירה מאוד.וחלשה.שתיי הבלמים.חסן והחדש.נעים בכבדות.וקל מאוד לעבור אותם.בימיוחד הגאורגי מלווה שחקניי התקפה של הייריב.בלי לעשות גלישה לחלץ את הכדור ניראה שעדיין הגאורגי חסר עדיין כושר גופני ומישחק.אן בונה מישחק יציב.אבל בכול זאת מגיע שפו.לדייגו.ולשחקנים. דייגו היגיע הזמן שתיתן לאיתיי לוי לשחק.אתה תפיק מימנו הרבה.צריך לעבוד על המנטליות שלוה.לא היה חסר שנפסיד.דייגו.לגביי ההמשך.לשפר כמה שאפשר.אן בררה.גמר. חתימה טובה.לכולם.

  2. מוישה

    המטרה השנה רק להשאר בליגה
    גם ללא מינוס 11 לא היינו נאבקים השנה על עלייה
    עפולה קטמון כפר סבא טובות יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר