שחקני הפועל בסיום התיקו מול אשקלון
שחקני הפועל בסיום התיקו מול אשקלון

עוד צעד קטן: הפועל סיימה ב-2:2 מול הפועל אשקלון

דניאל שוורצבוים העלה את הפועל ליתרון מוקדם, אך צמד של המקומיים הפך לפני המחצית. שגיא דרור איזן לקראת הסיום וקבע שבשבוע הבא תוכל הפועל לצאת מהמקום האחרון בטבלה

פורסם בתאריך: 21.9.18 18:17

קצב צמצום המינוס אמנם איטי יותר משקיוותה, אבל תיקו 2:2 שני ברציפות של הפועל היום (שישי) מול הפועל אשקלון מעמיד את הקבוצה של מסאי דגו על מינוס 3 נקודות בתום חמישה מחזורים.

הפתיחה דווקא הייתה מעודדת מאוד כששגיא דרור הדביק כדור לעמוד בחלוף 9 דקות ודקתיים אחר כך שלח אמאדו סוקונה פצצה למשקוף. בדקה ה-29 מהלך קבוצתי נהדר של הפועל החל בדרור, שהוריד לדניאל שוורצבוים. הקשר החליף מסירות עם סוקונה ושלח שטוח לפינה, 0:1 להפועל.

דווקא בפיגור אשקלון נטלה את היוזמה והשוותה כעבור 7 דקות. נגיחה לאחר כדור קרן כבר עשתה דרכה פנימה, אלעד גבאי הרחיק לא טוב מקו השער ואליאור משלי נגח מקרוב, 1:1. שלוש דקות להפסקה הושלם המהפך בחסות האקס גל צרויה, שהגביה כדור אלכסוני מחוץ לרחבה וניצל תרדמה קשה בהגנת הפועל. הכדור הטעה את דודי אלון וחדר פנימה, 1:2 לאשקלון בהפסקה.

מספר דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה הוחלף הבלם טימור רודוסלסקי, שהציג משחק רע נוסף, ובמקומו נכנס עמרי הרמתי שייצב את חוליית הקישור. רבע שעה לסיום פעולה טובה של שגיא דרור דאגה לחלוקת הנקודות כשהטעה שחקן יריב ומ-16 מ' בעט מדויק לפינה, 2:2. אותו דרור יכול היה להשלים משחק מושלם בתוספת הזמן אבל החמיץ מתוך תיבת החמש והתוצאה נותרה בעינה.

בשבוע הבא תארח הפועל את הפועל איכסל, ותקווה סוף סוף לראות את המינוס נמחק ממאזנה. ניצחון של הפועל על הקבוצה שלא צברה נקודה על כה העונה, יעלה אותה למקום ה-15 בטבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    צעד קטן.אבל גדול.כול הכבוד לצעירים ולדייגו.אנו מישתווים לכול קבוצה בלאומית.ועוד תיראו הפתעות חייביות.בהצלחה..אהה עוד דבר חבל שאיתיי לוי מגבש תוכניות אחרות לגביי עתידו.זה שחקן מלה בכדורגל.וחבל להפסיד שחקן. כזה. שאו גם שחקן בית.אפשר לעבוד על המנטליות. שלא.ותיראו ארבה תוצאות.בהצלחה

  2. ייחיאל כחול ויסוקר 54 שנה

    דייגו.עוד שבוע עבר.וההגנה נישארה מחוררת.למה אתה מחקה.ערוך שינויים.חבל על הגולים הסתמיים שאנו חוטפים.חלוציי הייריב ניכנסים לרחב.באן מפריע.בקלות.צמד הבלמים לא זזים.ערוך שינויים.חבל בסוף.ניזדקק לגולים שחטפנו.בקלות.וזה גם יכול לסבך את הקבוצה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר