מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

המטרה – למחוק את המינוס. דגו: "זה משחק שבגללו אני לא ישן טוב בלילה"

הפועל תארח מחר את הפועל איכסל, שטרם צברה נקודה העונה, אך המאמן לא מקל ראש ביריבה. עדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים אצל האורחת

פורסם בתאריך: 27.9.18 12:35

אחת מנקודות המפנה של הפועל העונה עשויה להתרחש מחר (שישי, ראש הזהב, 16:00) במשחק הביתי מול הפועל איכסל. ניצחון כחול במחזור השישי ימחק סופית את מינוס 11 הנקודות עמו פתחה הקבוצה את העונה בשל הליך הפירוק, יאפס את המאזן וגם יחלץ את השחקנים של מסאי דגו מהמקום האחרון ויוריד לשם את איכסל, אם כי ליריבה משחק חסר מול בית"ר תל אביב רמלה – משחק שבוטל בשל תקלה באחד מעמודי התאורה באצטדיון ברמלה.

"מקצועית אני לא מרוצה משני המשחקים האחרונים למרות שפתחנו טוב וכבשנו ראשונים גם מול אשקלון וגם מול רמה"ש", אמר דגו. "בשני המשחקים יכולנו להגדיל את התוצאה אבל ספגנו שערים קלים ונאלצנו לרדוף אחרי היריבה לפני שגילינו אופי וחזרנו".

לקראת המשחק מחר הוסיף: "זה משחק שבגללו אני לא ישן טוב בלילה ואמרתי את זה גם לשחקנים. אנחנו משחקים מול חיה פצועה שהפסידה בכל משחקיה עד היום אבל עם חומר שחקנים מצוין כמו וואיל מריסאת, מוסא טראבין וניר אברג'יל שעדיין לא התחברו. מבחינה מקצועית אנחנו קבוצה טובה יותר, אבל אני מקווה שנגיע גם מוכנים מנטלית, ננצח ונצא מהמינוס הארור שיושב לכולנו על הגב". לרשות דגו יעמוד סגל שחקנים מלא.

אשר ליריבה, היא כאמור עם 0 נקודות מארבעה משחקים ולאחר פיטוריו של גילי לבנדה טרם ברור מי יעמוד על הקווים. אברהים אבו רקייק שסיכם לא משוחרר נכון לעכשיו משפרעם ומי שמועמדים להגיע הם "חביבי" הקהל הכחול – דני גולן וניסן יחזקאל. דייגו סליס חתם ובאיכסל מקווים להעבירו בבקרה על מנת שיוכל ליטול חלק במשחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר