שגיא דרור. צילום: ספי מגריזו
שגיא דרור. צילום: ספי מגריזו

דרור: "אפשר לכוון לפלייאוף העליון", דגו: "לא האמנתי שנמחק את המינוס כל כך מהר"

שביעות רצון בהפועל אחרי הניצחון על איכסל, שאיפס את מאזנה של הקבוצה והעלה אותה למקום ה-15. אופטימיות בנוגע לדרישת התשלום של פיפ"א עבור השחקן ניקולס כץ

פורסם בתאריך: 2.10.18 11:55

עד השער הווירטואוזי של שגיא דרור ביום שישי, 1,500 אוהדי הפועל היו עסוקים בעיקר בלהודות למזלם הטוב שאינם בפיגור מביך מול הפועל איכסל. אחריו – הם התפנו לחגוג סוף סוף את סגירת האוברדראפט. בשעה טובה הקבוצה של מסאי דגו הגיעה לליגה, גם אם 11 נקודות מתוך 18 אפשריות הן בעצם 0.

"כל הקבוצה עדיין לא מציגה יכולת מקסימלית, אבל לאט לאט הדברים מתחברים וגם אני נכנס לעניינים", אמר דרור, שסופר כבר שני שערים רצופים ששווים לקבוצתו 4 נקודות. "אני שמח שיצאנו מהמינוס ומקווה שעכשיו יהיה עלינו פחות לחץ ונוכל להציג כדורגל טוב יותר". לצד החדות מול השער, מודע דרור היטב גם לרינונים לפיהם הוא מסרב לעיתים להיפטר מהכדור בזמן. "אני חי עם הביקורות וזה חלק מהכדורגל", הוא אומר. "כמובן שיש לי עוד המון דברים לשפר כמו לשחרר מהר יותר את הכדור".

לקראת המשך הדרך הוסיף: "צריך לזכור שאנחנו עם 0 נקודות, כאילו שישה הפסדים ועכשיו אנחנו מתחילים את הליגה. עם זאת, אנחנו לא מכוונים נמוך ולא רוצים רק לעבור את הקבוצות שמתחת לקו האדום. יש לנו מאמן וצוות מקצועי מצוין שנותנים לנו יתרון על קבוצות אחרות. צריך להתקדם צעד צעד אבל אפשר לכוון לפלייאוף העליון ואחר כך להתעסק בחישובים".

לצד האופטימיות, מי שמקפיד להישאר עם הרגליים על הקרקע הא כמובן דגו. "זו הקלה גדולה", אמר. "אף אחד לא חשב שנמחק את המינוס כבר אחרי שישה משחקים והאמת היא שגם אני לא האמנתי וחשבתי שזה יקרה בערך במחזור 10-12. אסור לנו כמובן להתבלבל וצריך לזכור שזו רק תחילת הדרך. מעכשיו יהיה קשה עוד יותר".

בנושא אחר, בהפועל אופטימיים לגבי הסדרת העניין הלא פתור מול פיפ"א באשר לדרישת התשלום בסך כ-44 אלף יורו לקבוצת אולימפו הארגנטינאית, דמי השבחה על השחקן ניקולס כץ ששיחק בהפועל בסוף 2016. "הנושא בטיפול של עו"ד ניר ענבר מול פיפ"א ונראה בסדר גמור", עדכן-הרגיע המפרק עו"ד יצחק יונגר. "הסברנו את העובדה שיש תהליך של הקפאת הליכים והם לא יכולים לקבל עדיפות ובהמשך נעשתה פנייה להתאחדות כדי לאמת את הדברים שלנו. צריכים עדיין להבין מה הדין בארץ, אבל בשורה התחתונה הגענו בשעה טובה לאפס נקודות ואין שום אופציה לרדת שוב למינוס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר