ההפנינג שארגנה הכחולה לפני המשחק מול איכסל
ההפנינג שארגנה הכחולה לפני המשחק מול איכסל

אנשי עסקים הביעו עניין ברכישת הפועל: "ההצעה של הכחולה לא תהיה היחידה"

בכירים במועדון טענו כי אותם אנשי עסקים, שאינם אוהדי הקבוצה, מעוניינים לקבל חשיפה. חביבאללה: "בהפועל נפגעו ממני? אני זה שנפגע מהם"

פורסם בתאריך: 3.10.18 11:33

בעוד שעל המגרש מתקדמת הפועל בדרך הנכונה, רף המתח אצל האוהדים מתחיל לעלות לקראת המכרז למכירת הקבוצה שצפוי להתפרסם בחודש הבא. בניגוד לסברה של עמותת הכחולה כי ההצעה שתגיש בסך 300 אלף שקלים תהיה היחידה שתוגש, נודע כי מספר אנשי עסקים, שאינם אוהדי הפועל, הביעו עניין, כל אחד בנפרד אגב, ברכישת הקבוצה. "יש גורמים שמתעניינים בהפועל, מתייחסים לזה כאל עסק לכל דבר וכנראה רוצים חשיפה. כבר עכשיו ברור שההצעה של הכחולה לא תהיה היחידה", הבהירו בכירים במועדון.

מעבר להצלחה המקצועית, מי שכנראה כבר לא ישחק העונה בהפועל הוא ואהיב חביבאללה שעדיין יושב בבית בלי קבוצה. כזכור, החלוץ נמנע מלהגיע לאימונים לאחר שתנאיו לא הוסדרו, בכלל זה דירה במרכז הארץ ובהמשך עבר להתאמן בשורות בני יהודה, ממנה שוחרר. בשל ההתפתחויות, בהפועל לא הסתירו את כעסם על התנהלותו של השחקן ובהנהלה הבהירו כי נכון לעכשיו אין לו מקום בקבוצה.

"לצערי אין להפועל כסף לשלם לי משכורת ודירה", אמר השבוע חביבאללה. "הם נפגעו ממני? אני זה שנפגעתי מהם. אני השחקן היחיד שחיכה בתחילת העונה כדי לשחק בהפועל ובסוף יצא שעד עכשיו אני מחכה לתשובות מהם. לא רציתי שהמצב בעונה שעברה יחזור (השחקן נזרק מדירתו בהתראה קצרה ובהמשך שכרה עבורו עמותת הכחולה דירה למשך חודשיים, א"ב) וקיוויתי שהכל יהיה מסודר. הדברים הסתבכו וחבל. אני עדיין לא יודע איפה אשחק השנה וזה מצב בעייתי כי רוב הקבוצות סגרו את הסגל ואת התקציב. אם לא אמצא קבוצה בלאומית אשחק בליגה א', אבל אם הפועל תקרא לי ואדע שיש לי משכורת ודירה, ברור שאני אחזור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוישה

    אין סיכוי לכחולה עם הכסף הקטן
    איש עסקים יציע בין מיליון למילין וחצי

  2. רונן

    ברוך הבא שיבואו אנשים רצינים בעלי ממון ושירימו את הפועל שלנו למקום שראוי לה בליגת העל עם הגדולות כי שם מקומנו..שהיה בהצלחה..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר