מראות שלא נראו שנים ביציעי ראש הזהב
מראות שלא נראו שנים ביציעי ראש הזהב

לא על המשחק לבדו: אוהדי הפועל חוזרים ובגדול. דעה

בשבועות האחרונים נוצרה ההרגשה שהפועל קמה לתחייה. ממקום של יאוש, האווירה בראש הזהב מול איכסל הזכירה נשכחות. כל מי שהלב שלו כחול – ההנאה מובטחת

פורסם בתאריך: 4.10.18 15:48

פורום אוהדי הפועל בפייסבוק מונה קרוב ל-4000 חברים והוא, נכון לעכשיו, המדד המרכזי כדי להבין את הלך הרוח של הקהל הכחול. בסוף השבוע הקודם, לאחר משחק הניצחון על איכסל ואיפוס מונה הנקודות של הקבוצה, השיח בקבוצה לא נסב סביב יכולתם של מסאי דגו וחניכיו, אלא דווקא על האווירה החדשה והמרעננת בראש הזהב והפעילות שהתקיימה טרום המשחק. אוהדים רבים העלו סרטונים ותמונות של ילדיהם עם בלונים כחולים המעטרים את ראשיהם ואיפור כחול על לחייהם.

גם עמודי הפייסבוק של המועדון ועמותת הכחולה העלו אלבומי תמונות ססגוניים מיום המשחק ולרגע אפשר היה להתבלבל ולשכוח בכלל שהתקיים משחק כה חשוב עבור הפועל. הדבר החשוב שצריך להסיק מהשורות הנ"ל הוא שהקהל העצום של הפועל חוזר למגרשים, וממש לא רק בגלל היכולת על כר הדשא. הופעתם של מאות ילדים, נשים ובכלל משפחות שלמות ביציעים מרגשת במיוחד ומקורה בהרגשת הקהילתיות והשייכות שמתעצמת בתקופה האחרונה.

עמותת הכחולה עשתה לה כמנהג לבצע שלל פעילויות לפני משחקי הבית של הקבוצה, המכוונות בעיקר לילדים אך גם למבוגרים וביניהן: עמדות איפור קבועות, חלוקה של בלונים מעוצבים לילדים, דפי צביעה, סוכריות ואפילו עמדת סלפי בה כל אחד יכול להיות מוטי קקון לרגע אחד. אוהדים רבים מספרים כי הילדים מתרגשים במהלך כל השבוע ושואלים שוב ושוב מתי המשחק הבא של הפועל. בנוסף, ביציעים חזרו להופיע פרצופים שלא נראו במגרשים מאז שאותו קקון היה מלך השערים.

כמות המנויים השנה כמעט כפולה מבשנים האחרונות ומספר הצופים במשחקי הבית עומד על כ-1500 בממוצע – נתון שחצי מקבוצות ליגת העל (כולל זו שמעבר לכביש) יכולות רק לחלום עליו. למה כל זה קורה? כי הגיע הזמן שכולנו נבין שהיכולת על הדשא היא לא חזות הכל, רחוק מכך. כל אחד יכול לראות שהאוהדים של הפועל כמהים לחזור ולהתגאות לאו דווקא בקבוצה שלהם, אלא במועדון שלהם. ההתחלה החדשה לאחר הפירוק, בתוספת האופטימיות וההשקעה של ההון האנושי שמביאה איתה עמותת הכחולה היא זו שמשיבה את משפחות האוהדים ומביאה גם קהל חדש. ככה בונים מחדש את האימפריה, ככה חוזרים לקדמת הבמה!

*הכותב הוא חבר הוועד המנהל של עמותת הכחולה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    קידמה הפועל. מעלה. מעלה רוצים את האימפריה. בקידמת ליגת העל שם מקומנו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר