ירון הוכנבוים. צילום זאב שטר
ירון הוכנבוים. צילום: זאב שטרן

הוכנבוים לקראת המשחק מול הפועל: "נהניתי מאוד במועדון, אנחנו מגיעים לנצח"

מאמן הפועל נצרת עילית יפגוש מחר את הכחולים: "אין ספק שהם בדרך הנכונה". גבאי וסוקונה סובלים מעומס וקיבלו תכנית אימונים מיוחדת

פורסם בתאריך: 4.10.18 10:53

המשוכה הראשונה של הפועל בדרך למאזן חיובי תגיע מחר (שישי, 16:00) בדמות משחק חוץ קשה באצטדיון גרין נצרת עילית של האקס ירון הוכנבוים, שמדורגת במקום השלישי עם 12 נקודות וטרם נוצחה העונה. המגן אלעד גבאי והחלוץ אמאדו סוקונה סובלים מעומס אבל קיבלו תכנית אימונים מיוחדת כדי שיוכלו לעמוד לרשות הצוות המקצועי.

"צפיתי במשחקים של הפועל ועם כל המגבלות שהיו לה בתקופת ההכנה אין ספק שהם בדרך הנכונה", אמר הוכנבוים. "לצבור 11 נקודות מ-18 זה הישג יפה ששווה פלייאוף עליון, רק שלמזלם הרע זה גם המינוס איתו פתחו את העונה ולכן זה לא מתבטא בטבלה"

"הייתה לי תקופה מדהימה בהפועל ונהניתי מאוד, אבל כיום אני בנצרת עילית ומנתק את רעשי הרקע. אנחנו במקום שלא חלמנו עליו עם סגל קצר ותקציב נמוך יותר מהעונה שעברה, אבל כמובן שאנחנו רוצים למנף את ההצלחה ומגיעים לנצח".

עבור הפועל המשחק עשוי להוות מקפצה נאה בטבלה, כאשר הפער מהפועל רמת גן שבמקום ה-14 עומד על שתי נקודות, בעוד שהפער מהפועל מרמורק שמעל הקו האדום עומד על שלוש נקודות, כאשר להפועל יחס שערים טוב יותר. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט אתמול שיתקיים משחק חוזר בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל איכסל, אחרי שהמשחק הראשון בין השתיים הופסק בגלל תקלה במערכת החשמל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר