הפועל מול נצרת עילית
הפועל מול נצרת עילית

הפועל הפסידה 3:1 לנצרת עילית. צפו בעמוס לוזון מתגרה באוהדים

למרות יתרון מוקדם של גל לוי, הכחולים ספגו שלושה שערים ונותרו על 0 נקודות. עימות בין אוהדים לבין כוחות האבטחה בסיום

פורסם בתאריך: 5.10.18 18:27

הניסיון הראשון של הפועל להפוך את מאזנה לחיובי נחל היום (שישי) כישלון חרוץ עם הפסד חוץ 3:1 להפועל נצרת עילית של האקס ירון הוכנבוים. יותר מדי פעמים העונה הפועל עולה ליתרון אך בהמשך נחלשת ונקלעת לפיגור. הפעם היא גם לא השכילה להשיג את השוויון וירדה מנוצחת. נצרת עילית מנגד חזק בצמרת וטרם נוצחה העונה. הוכנבוים, שלפני המשחק זכה למחוות עידוד יפה והתחבק עם אוהדי הפועל, יכול היה לחייך.

בעוד שהדרמה על המגרש הסתיימה יחסית מהר, מחוץ למגרש פרצה מהומה בין אוהדי הפועל הזועמים לבין המאבטחים שנכחו במקום. במהלך העימות מספר שחקני הפועל ניסו להרגיע ללא הצלחה, כאשר ירין חסן אף נדחף על ידי אחד המאבטחים. עוד לפני שריקת הסיום התחולל עימות בין האוהדים לבין עמוס לוזון, אביו של שחקן נצרת עילית עמרי לוזון ונשיא מכבי בעבר, במהלכו הצביע לוזון לכיוון איבר מינו כדי להתגרות באוהדים, אחרי שהוא ומשפחתו ספגו קללות קשות.

צפו בעימות בין האוהדים לעמוס לוזון:

על המגרש, כ-250 אוהדי הפועל שעשו את הדרך לאצטדיון גרין חגגו בדקה ה-14. אמאדו סוקונה העביר רוחב מימין, גל לוי עצר על קו ה-16 מ', עבר נהדר שחקן יריב ומקרוב שלח כדור נהדר לחיבורים של אבי איבגי, 0:1 הפועל. נצרת עילית חזרה כעבור 9 דקות. גיא דיין הגביה קרן חדה, דווקא כובש השער של הפועל הסיט בראשו למרכז הרחבה והקפטן ליעד אלמליח נגח מקרוב את השוויון, 1:1.

השחקנים חוגגים את השער הראשון

השחקנים חוגגים את השער הראשון

בדקה ה-34 הושלם המהפך. איתן וולבלום עבר בקלילות את חסן שבעט באוויר, דודי אלון הדף רע מאוד את הבעיטה וז'וליו סזאר גלגל פנימה מול שער חשוף, 1:2 לנצרת עילית.

מסאי דגו הכניס את טימור רודוסלסקי בפתיחת המחצית השנייה במקומו של אלעד גבאי החלש והסיט את שי מושל לעמדת המגן הימני. הפועל השתפרה, אבל המצבים המסוכנים היו של המארחת, שרק בנס לא הגדילה את יתרונה מראשו של יונתן לוי ורגלו של סזאר.

הנוקאאוט הגיע בדקה ה-76 אחרי עוד קרן מוצלחת, אחת מיני רבות של דיין. הפעם הוא הניח את הכדור על ראשו של גל קעטבי, בקושי 10 שניות על המגרש, שנגח לפינה וסגר עניין, 1:3 שהותיר את הפועל עם 0 נקודות. המשחק הבא של הפועל יתקיים בעוד 13 ימים, כשתארח את בית"ר תל אביב רמלה, לאחר שמנהלת הליגה הודיע היום על דחיית המשחק שאמור היה להערך בשישי הבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    דייגו אן לך בלמים.חסן ורודלסקי.על הפנים.בנוסף השוער לא יוצה לכדורים וזה עוד יותר חמור
    ..תימצא דחוף פיתרון לבעייה חמורה זו.ליפני שיהיה מאוחר מידיי.תן צאנ'ס לשוער הבית.שוער טוב שאוכיח את עצמו.בקיצור יש תרדמת בחלק האחורי. לטיפולך

  2. מאיר

    הקהל הכי מגעיל בארץ מעתיקים מהפועל תא שרים שירי שואה החזית הכחולה רק תעלו ליגה ימנייאק הפנטיקס מחכה לכם … נ.ב הדגל שלכם אצלנו אל תשכחו לבוא לקחת אותו !!

  3. רונן

    מתי יבוא המושיע שיגאל אותנו לא יכולים עוד לסבול.רוצים ליגת על נמאס מהליגה הלואומית הזאת…הפועל להתעורררר….

  4. רונן

    מתי יבוא המושיע שיגאל אותנו לא יכולים עוד לסבול.רוצים ליגת על נמאס מהליגה הלואומית הזאת…הפועל להתעורררר…. קדימה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר