דגו. צילום: ספי מגריזו
דגו. צילום: ספי מגריזו

דגו מודה: "מה שקרה בנצרת עילית הוא אסון, אבדוק גם את עצמי"

המאמן מתוסכל אחרי ההפסד במחזור האחרון: "כנראה שחקנים חשבו שברגע שיצאנו מהמינוס נגמר הסיפור". רוי רונן מאוכזב ממעמדו, חביבאללה הצטרף להפועל איכסל

פורסם בתאריך: 8.10.18 12:43

אכזבה קשה בהפועל בעקבות האנמיות שהפגינה הקבוצה בנצרת עילית, כמו גם הריטואל הקבוע לפיו היא עולה ליתרון בפתיחה ועד מהרה סופגת שערים קלים ולא מחויבי המציאות. "מבחינתי מה שקרה בנצרת עילית הוא אסון", אמר המאמן מסאי דגו. "כל השבוע דיברנו ותרגלנו, הראנו לשחקנים שהיריבה מאוד פיזית והסברנו שכל מצב נייח של גיא דיין הוא קריטי. בסוף אנחנו מגיעים למשחק וסופגים שני שערים קלים מקרנות. צריכה להיות הרבה יותר מחויבות".

משחקה הביתי של הפועל במחזור השמיני מול בית"ר תל אביב רמלה נדחה משישי הקרוב ליום חמישי לאחר מכן (18/10) בשל בקשת האורחת, לה שלושה נציגים בנבחרת הצעירה שזומנו לקראת המשחקים מול אירלנד וקוסובו שיסיימו את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה. "נמשיך לעבוד חזק והעונה עוד ארוכה", הוסיף המאמן. "כנראה שחקנים חשבו שברגע שיצאנו מהמינוס נגמר הסיפור. כמובן שכמו תמיד אבדוק גם את עצמי ומה אני עושה לא טוב. יש הרבה זמן לעבוד ואני בטוח שנגיע מוכנים למשחק מול רמלה".

מי שמאוכזב לאחרונה ממעמדו הוא החלוץ רוי רונן. רונן, קרוב משפחתו של הספונסר גל חצור, לא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים, אחרי שלא הרבה לקבל דקות גם במחזורים הראשונים של העונה. "רוי ילד מוכשר שצריך לעבוד קשה כמו כולם ואפילו יותר כדי לשחק, אבל גם צריך סבלנות", הדגישו גורמים בהפועל. "הוא קיבל צ'אנסים בהרכב וגם נכנס לא פעם כחילוף ראשון אבל חוץ משתי פעולות בקטמון לא עשה כלום", אמרו במועדון. "כנראה מבלבלים אותו וגורמים לו להרגיש כוכב או אולי הבטיחו לו דברים, אבל השנה לא יהיו דברים כאלה והכל מקצועי. אם רוי יעבוד קשה ויהיה פחות טוב מקצועית הוא ימשיך לקבל את הצ'אנסים, אבל לא להפך".

החלוץ ואהיב חביבאללה, שלא נמצא בתכניות של הפועל, הצטרף היום לאימוני הפועל איכסל, שמדורגת במקום האחרון בליגה הלאומית. החלוץ חתם באופן רשמי במועדון ויעזוב את הפועל אחרי שנתיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פוטין

    איזה משפט מטומטם של אנשי פתח תקוה יעבוד קשה ולא יהיה טוב מיקצועית ישחק בוא למכבי פתח תקוה רצו אותך ..אבל אתה העדפתה את הפועל אז תאכל אותה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר