עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

יונגר נפגש עם נציגי הכחולה, שוקל לפרסם את המכרז רק בסיום העונה

המפרק הזמני של הפועל עדכן את נציגי עמותת האוהדים בהתלבטות שלו: "כרגע הסכום שהם מציעים נמוך מאוד, יהיו הרבה יותר הצעות בקיץ"

פורסם בתאריך: 15.10.18 10:16

המפרק הזמני של הפועל, עו"ד יצחק יונגר, זימן אמש (ראשון) את חברי הועד המנהל של עמותת הכחולה לדיון במשרדו בו עדכן אותם לגבי הלבטים שלו בקשר למכרז למכירת הקבוצה ולמועד פרסומו.

יונגר הסביר לחברי העמותה כי מחובתו להשיג את המחיר הגבוה ביותר עבור הקבוצה לצד השיקול של מציאת בעלים ראוי שיוביל את המועדון קדימה. על אף ההערכות הקודמות כי המכרז יתפרסם בשבועות הקרובים, יונגר שוקל לחכות עמו עד לתום העונה. "אני מתלבט בנושא, אם אראה שאין הצעות נוספות פרט לכחולה כרגע או שיש הצעות אבל בסכומים נמוכים, אחכה", הוא מספר לספורט מלאבס. "זה לא פשוט להיכנס כבעלים באמצע עונה. יהיו הרבה יותר הצעות ובמחירים גבוהים יותר בקיץ. אני אפגש עם גורמים נוספים שהתעניינו ברכישת המועדון כפי שנפגשתי עם אנשי הכחולה ואבדוק לגבי הנכונות שלהם ולאחר מכן אחליט".

יונגר גם לא מכחיש כי ההצהרות של הכחולה על כך שירכשו את המועדון בסכום של 300,000 שקלים, הסכום בו נרכשה הפועל כפ"ס מפירוק, לא תואמות את הציפיות שלו. "כרגע הסכום של הכחולה נמוך מאוד. זה לא מה שאנחנו מצפים לקבל והם יודעים את זה", הוא מסביר. "אבל ברורה גם הציפייה שלהם, מבחינתם זה הסכום ההתחלתי שהם רוצים להציע".

בעקבות כך הציע יונגר לחבר בין הכחולה לבין אנשי עסקים שגילו עניין ברכישת הקבוצה במטרה שיגישו הצעה משותפת. "הצעתי להם לבחון את האפשרות לחבור למישהו עם כסף משמעותי יותר, זה יכול להיות שילוב טוב בעייני". אנשי הכחולה ביקשו לחשוב על ההצעה, אך הבהירו כי בכל מקרה חיבור כזה יתאפשר רק אם בידי הכחולה יהיו למעלה מ-51% ממניות הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן.

    שהיה בהצלחה שיבוא משהו שיינף אותנו כמו שקרה עם הפועל ב"ש תוך פרק זמן קצר יחסית עלו מהליגה לאומית וזכו בשלושה אליפיות ברציפות למה שלא יקרה כך עם הפועל פ"ת עם עבר והיסטוריה מפואר…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר