שחקני הפועל חוגגים מול ראשון לציון
שחקני הפועל חוגגים מול ראשון לציון

נקודה מהנקודה: 2:2 להפועל מול ראשון לציון

הכחולים סיימו משחק שני ברציפות בתיקו, אחרי שני פנדלים מדויקים של אמאדו סוקונה. האקס אורי פסו כבש למקומיים. הפער מהמקום ה-13 עומד על חמש נקודות

פורסם בתאריך: 22.10.18 21:34

250 אוהדי הפועל שהגיעו הערב (שני) לראשון לציון קיוו לראות את הקבוצה שלהם חוזרת עם שלוש הנקודות ומתקרבת ליריבותיה לתחתית, אך הסתפקו בסופו של דבר בנקודה אחת לאחר 2:2 רצוף באירועים. למרות שהפועל עם שתי נקודות בלבד לאחר תשעה מחזורים, הכחולים יכולים להיות מעט מעודדים מהיכולת במחצית השנייה, שהזכירה את הקבוצה של פתיחת העונה.

מסאי דגו החליט שלא לפתוח בהרכב עם כובש השער ביום חמישי, איתי לוי, כאשר גם שגיא דרור וקובי מור המורחק נשארו בחוץ. בדקה ה-10 רוי מליקה ניצל טעות בהגנת ראשון, עבר שני שחקנים וגם את השוער בן ויצמן, אך הכדור נהדף על ידי שחקן ראשון לקרן. הקרן הוגבהה לרחבה ומור שקד נתפס ברחבה, פנדל להפועל. אמאדו סוקונה ניגש לנקודה הלבנה וכבש את שערו השלישי העונה, 0:1.

בדומה למחזורים האחרונים, הפועל נראתה מבולבלת מאוד לאחר השער שכבשה והשיוויון אכן הגיע בדקה ה-18. האקס אורי פסו דחק מקרוב, קבע 1:1 והקפיד לא לחגוג מול אוהדיו לשעבר. חוסר הדיוק של הפועל, שמאפיין אותה במחזורים האחרונים, נמשך גם במחצית הראשונה. גיל יצחק היה קרוב לכבוש במספר הזדמנויות אך נעצר אצל דודי אלון, שהציג עוד משחק טוב בין הקורות. בדקה ה-46, במהלך האחרון לפני השריקה למחצית, כדור קרן של הכתומים הסתיים בראש של יצחק שקבע 1:2.

בדקה ה-65 סוקונה ספק הוכשל שוב ברחבה, והחלוץ ניצל את זה כדי להשלים צמד ו-2:2. מהשלב הזה הפועל השתלטה על המשחק בעיקר בזכות המחליף לוי, שהכניס לא מעט מרץ והדריבלים שלו יצרו מספר מצבים מסוכנים. בדקה ה-89 גל לוי היה חייב להשלים מהפך, אך הבעיטה שלו הלכה לידיים של ויצמן. בדקה ה-94 מהלך יפה נוסף של איתי לוי הסתיים בבעיטה נהדרת שלו לקורה.

הפועל מסיימת משחק שני ברציפות בתיקו, ורחוקה כבר חמש נקודות מהמקום ה-13 ממנו נשארים בלאומית. ביום שישי יתארחו הכחולים אצל אחי נצרת.

הרכב: דודי אלון, אלעד גבאי, רם לוי, ירין חסן, נתי בנימין, סימון פאמבו, גל לוי, מור שקד (46, שגיא דרור), עמית מזרחי (78, דניאל שוורצבוים), רוי מליקה (46, איתי לוי), אמאדו סוקונה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חיים

    מסאיי דגו אתה לא מאמן
    לא יכול להיות שאיתי לוי לא פותח,מה אתה הזוי?!!!
    תן לו לשחק הוא היהלום שלנו והוא יכול להביא 3 נקודות לבד
    לא מובן נעקשנות שלך לדכא שחקן בית
    גם ככה הפסדנו בגלל התנהלות כזו שחקנים שעזבו
    עומרי הרמתי מעיר את המשחק וגם אותו אתה מייבש
    חבל מאוד…שלא יהיה מאוחר מידי

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    צודק.חיים.דייגו.תיתעורר גם לגביי השוער והבלמים.למה אתה מחקה.אוליי מישהו מכתיב לך את ההרכב.אן לך בררה שטף את כולם. כולם שווים. הייריבים למדו שייש לנו הגנה ושוער על הפנים תן לאחרים גם לשחק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר