מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

דגו: "אנחנו מקבלים גולים של ירידת ליגה, חייבים לעצור את זה מיד"

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות שהשאירו את הפועל במקום האחרון בטבלה, המאמן נשמע מודאג לקראת ההמשך: "עם זה נלך לפחות עד ינואר"

פורסם בתאריך: 24.10.18 12:15

בהפועל קיוו לסיים את שני המשחקים בארבעה ימים עם יותר משתי נקודות זכות במאזן, אך הסתפקו בשתי תוצאות תיקו שהשאיר את הכחולים במקום האחרון בטבלה. ביום שני הייתה זו הפעם שלישית שהקבוצה מסיימת ב-2:2 העונה, כשבכל הפעמים היא זו שהוליכה 0:1. הפועל הובילה העונה 0:1 בשבעה מתוך תשעת משחקיה, אך ניצחה רק בשלושה מהם. אם לא די בכך, גם בלם הקבוצה רם לוי נפצע וסובל משבר בשורש כף ידו. בסיום המשחק הוא פונה לבית חולים שם ידו גובסה, וכעת בהפועל בודקים האם ניתן יהיה להסיר את הגבס ולהחליפו בסד שיאפשר לבלם לשחק במשחק החוץ מול אחי נצרת ביום שישי.

רם לוי. צילום: זאב שטרן

רם לוי. צילום: זאב שטרן

גם מאמן הקבוצה מסאי דגו לא היה מרוצה מהנקודה בראשון לציון, שהשאירה את הקבוצה מרחק חמש נקודות מחוף מבטחים. "אני יוצא מאוכזב מהשחק. הרבה אומרים לי שנתנו חצי שני טוב, אני לא מסתכל על זה ככה", הוא מספר. "זה משחק רביעי שאנחנו מובילים 0:1, באים מוכנים ונראים טוב בהתחלה, כובשים ופתאום יש ירידת מתח. אנחנו לא מפסיקים לספוג ממצבים נייחים. כל השבוע אנחנו מתרגלים את הנושא, מראים לקבוצה וידאו שלנו ושל היריבה הבאה, מתרגלים את זה באימונים, ועדיין סופגים. עברנו מהגנה אזורית לאישית בנייחים כדי לשפר את המצב, והנה שוב קיבלנו שני גולים ושניהם ממצבים נייחים".

"אמרתי לשחקנים שאנחנו מקבלים גולים של ירידת ליגה, אין פה משהו אחר", המשיך המאמן. "אנחנו חייבים לעצור את זה כאן ומיד. כל משחק אנחנו שווים גול, חוץ מהמשחק מול קטמון שסבלנו מחוסר מזל כל משחק גם כבשנו. אנחנו מקום חמישי בכיבושים בליגה, אבל בנתונים של הספיגות זה לא נראה טוב. זה מדאיג אותי".

דגו מודע לכך שהקבוצה ירדה ביכולת שלה לעומת פתיחת העונה, אז דווקא סבלה מחוסר הכנה ראויה אך נראתה טוב יותר וצברה נקודות בקצב טוב. "ברגע שהיינו במינוס זיהיתי דברים אחרים שהיום אני פחות מזהה אותם ואמרתי לשחקנים את זה אתמול במחצית", הוא מספר. "הייתה לנו תשוקה, אגרסיביות. בתחילת העונה היה קשה להגיע מולנו למצבים, גם במצבים הנייחים היה קשה מאוד לסכן את השער שלנו. מהרגע שיצאנו מהמינוס יש ירידת מתח. לא אהבתי את זה. אחרי המשחק מול נצרת עילית שהיה איום ונורא קצת החזרנו את הדברים שהיו לנו לפני שיצאנו מהמינוס, נגד רמלה היינו 70 דקות בעשרה שחקנים, הוכחנו אופי ולא הפסדנו. חשבתי שזה משהו שירים אותנו, ואז אתמול פתחנו טוב, נתנו גול ובמקום לחשוב איך אנחנו נותנים את השני אנחנו מחזירים קבוצות ואותם החזרנו משני נייחים".

מעבר לספיגות מהמצבים הנייחים, דגו מאוכזב מהשחקנים הוותיקים עליהם בנה שיובילו את הסגל הצעיר. "אין לנו היררכיה בקבוצה. זו בעיה קשה. יש קבוצה צעירה וגם השחקנים המובילים לא מספקים את מה שאני רוצה והם יודעים את זה. אז כל משחק צריך להחליף 3-4 שחקנים מההרכב. זה גרוע מאוד לדעתי. אתה חייב לרוץ עם הרכב של לפחות של 7-8 שחקנים קבועים לתקופה של כמה משחקים. הסגל ברמה שווה אז כל משחק יש שינויים, לא רציתי אבל ידעתי שזה יבוא כי זה הסגל שיכולנו לבנות בתקציב שקיבלנו. עם זה נלך לפחות עד ינואר".

אחד מאותם ותיקים הוא אלעד גבאי, שהגיע דווקא על עמדה בה יש לקבוצה שחקן שנראה טוב בתחילת העונה, שי מושל. "לגבי אלעד גבאי, אתמול בחצי שני הוא היה הרבה יותר טוב ונכנס למשחק", מספר המאמן. "אנחנו לוקחים את הזמן איתו כי הוא חזר אחרי פציעה ברצועה הצולבת ו-8-9 חודשים בלי להתאמן, אין הוקוס פוקוס. דיברתי איתו והוא ידוע שאני מצפה ממנו להרבה יותר. הוא נותן 200% כל אימון ומנסה. במשחק הוא לא נופל באנרגיות אבל הוא ידוע מה הוא צריך לשפר. זה לא רק לגביו, הרבה שחקנים צריכים להרים את עצמם. כמו שאני בודק את עצמי כל הזמן גם הם וגם הם מבינים".

אלעד גבאי. צילום: זאב שטרן

אלעד גבאי. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    דייגו.דילגתה על עמדת השוער.בעייה אכי חמורה.אים אתה ממשיך עים השוער.אז דע לך שלא יעזורו שום בלמים. אתה כבר יורד ליגה עכשוו.לא צריך לחקות עד סוף העונה .תן צא'נס לשוער השני .לא תפסיד כלום גם כחה.אתה מפסיד נקודות מימשחק למישחק.בעיקר ביגלל השוער.תתחיל לעבוד ותפסיק לספר סיפורים.

  2. פנטרים כחולים

    אז תפקידך לעצור את היירידת ליגה מר דייגו.אים אתה לא מסוגל ואתה רומז.אז תקפל את החפצים שלך.ותיתפטר. עדיף שלא תרד ליגה פעמיים באופן רצוף

  3. דני

    תפסיק לערבב גונב דעת שכמותך אתה פשוט לוזר ..עדיף שתיתן למי באמת שטוב לשחק

  4. ששון

    לא ראיתי מאמן שמיתראין כל כך הרבה פעמים ועילג שלא יודע לדבר בתקשורת ..יאלה שחרר להביא את קשטן דחוף..

  5. מכבי פתח תקוה

    דגו.אין לקבוצה הזו מקום בליגה לאומית.זה אוסף של זבל עם אוהדיי שוק ואין לה זכות קיום.בפתח תקוה יש רק מכבי.הפועל זה זבל.

  6. רונן.

    מחיובות לקבוצה די עם הסיפורים נקווה שיבוא רוכש מה שפורסם היום במאלבס שיוציא אותנו מהברוך המעפן הזה לא מתאים להפועל פ"ת…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר