עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

יונגר נפגש עם איש עסקים המעוניין בהפועל: "הקבוצה תמכר, השאלה באיזה מחיר"

המפרק הזמני של המועדון נוטה לפרסם את המכרז רק בסיום העונה. "מקווים שיונגר יעמוד במילתו ויפרסם את המכרז בימים הקרובים", אמר יו"ר הכחולה דרור שי

פורסם בתאריך: 25.10.18 11:27

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ושלושה משחקים ללא ניצחון, תרצה מחר (שישי, 15:00, עילוט) הפועל לחזור סוף סוף לנצח כשתתארח אצל אחי נצרת. המגן השמאלי קובי מור צפוי לחזור ל-11 אחרי עונש הרחקה, במקומו של נתי בנימין. איתי לוי, שנראה כשחקן החם של הקבוצה כרגע, עשוי לקבל לראשונה העונה בליגה הזדמנות ב-11.

בנושא אחר, המפרק עו"ד יצחק יונגר עדיין מתלבט לגבי המועד בו תצא הקבוצה למכרז. פרט לעמותת הכחולה הוא נפגש עם איש עסקים המעוניין ברכישת המועדון. נראה כי במצב העניינים הנוכחי תהיה העדפה לחכות עד לקיץ, אך יונגר מסרב לנקוט בתאריך ספציפי, ולא מן הנמנע כי הקבוצה תצא למכרז במהלך העונה, אך לא לפני ינואר כפי שהיו מעוניינים בכחולה. "הקבוצה תמכר בסופו של דבר זה בטוח, השאלה באיזה מחיר", אמר המפרק.

אצל עמותת האוהדים שומעים את הדברים של עו"ד יונגר ומקווים כי בכל זאת דעתו של המפרק תשתנה: "אנחנו מתכוננים למכרז כרגיל ומקווים שהמפרק יעמוד במילתו ויפרסם אותו בימים הקרובים", אמר יו"ר הוועד המנהל של העמותה, דרור שי. "גם אנחנו שומעים את הקולות השוקלים לדחות את פתיחת המכרז לסוף העונה. כולנו עדים למצב המועדון, ומבינים כי ללא חיזוק משמעותי בינואר המצב בהמשך יהיה בכי רע".

"מבחינת העמותה יש יכולת לקחת את המועדון ולחזקו על מנת לייצב את העונה הנוכחית ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה", הוסיף שי. "יש להבין כי לאחר ינואר לא תוכל העמותה לחזק את הקבוצה וללא חיזוק סיכויי הירידה לליגה א' יקבלו משנה תוקף וההכנות לעונה הבאה יפגעו. אלו שיקולים שמורידים את ערכו של המועדון ודורשים חשיבה מחודשת בכל הנוגע לגובה ההצעה לרכישתו".

דרור שי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליאור

    רק רוכש
    עמותת הכחולה עשו טובה אין לכם סיכוי להחזיק קבוצה
    תתאחדו עם רוכש בעל אמצעיים כלכליים וזה יהיה הכי טוב לכולם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר