הפועל מול אחי נצרת
הפועל מול אחי נצרת

משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון להפועל, 0:0 מול אחי נצרת

התקופה הלא טובה של הכחולים נמשכה עם תיקו שלישי ברציפות שהשאיר את הקבוצה במקום האחרון בטבלה. כ-200 אוהדים ליוו את הקבוצה לעילוט

פורסם בתאריך: 26.10.18 17:15

ככל שמתקדמת העונה, נראה שהפועל דווקא הולכת אחורה. כ-200 אוהדים שעשו את הדרך היום (שישי) לעילוט ראו את הקבוצה שלהם יוצאת עם נקודה אחת בלבד, אחרי 0:0 דל באירועים מול אחי נצרת. עבור הפועל, שנשארה שבוע נוסף במקום האחרון בטבלה, מדובר בתיקו השלישי ברציפות והמשחק הרביעי ברצף ללא ניצחון.

המאמן מסאי דגו פתח בהרכב לראשונה העונה בליגה עם איתי לוי, כשגם טימור רודולסלסקי חזר להרכב על חשבונו של ירין חסן. המחצית הראשונה הייתה שקולה עד הדקה ה-38, בה קאסיו פרננדס היה קרוב לכבוש, אך אלעד גבאי הרחיק מהקו.

במחצית השנייה הפועל נראתה מעט טוב יותר, אך לא הצליחה לסכן באופן משמעותי את השער ולא בעטה למסגרת. בדקה ה-65 בעיטה של אמג'ד סולימאן נהדפה בקצות האצבעות על ידי דודי אלון.

ביום רביעי הקרוב תארח הפועל את מ.ס כפר קאסם למשחק במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה. ביום שני הבא (בעוד עשרה ימים) תארח הפועל את הפועל עכו.

הרכב: דודי אלון, אלעד גבאי, טימור רודוסלסקי, רם לוי, קובי מור, סימון פאמבו (79, רוי מליקה), דניאל שוורצבוים, איתי לוי, שגיא דרור (63, עמית מזרחי), גל לוי (72, רוי רונן), אמאדו סוקונה.

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ברוך סערי

    דגו לך …אתה לא מאמן ולא כלום כל המישחקים גולים מיקריים לך עזוב אותנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר