יניב לוזון. צילום: זאב שטרן
יניב לוזון. צילום: זאב שטרן

יניב לוזון התפטר מקבוצת הנוער של הפועל: "את חלק מהסיבות למצב אשמור לעצמי"

פתיחת העונה החלשה הובילה את המאמן להודיע על סיום תפקידו, בתום שבעה מחזורים בלבד. פרדי דוד העביר את האימונים בתחילת השבוע ובוחן מועמדים לתפקיד

פורסם בתאריך: 29.10.18 17:44

פתיחת העונה הנוראית של קבוצת הנוער של הפועל הגיעה לשיאה עם התפטרותו אתמול (ראשון) של המאמן יניב לוזון. בשבת נוצחה הקבוצה 2:1 בידי בית"ר תל אביב רמלה ורשמה את הפסדה הרביעי בשבעה מחזורים. לוזון, אגב, הורחק כבר בדקה ה-20 לאחר שפלט מילים מיותרות. יחד איתו התפטר גם עוזרו איתי מנחם.

"דברים לא הסתדרו ולא עבדו כמו שרציתי", אמר לוזון. "ברגע שהבנתי שזה לא נדבק ואי אפשר להוציא את מה שאני רוצה מהקבוצה, החלטתי לקחת אחריות ולבצע זעזוע. יש הרבה סיבות למצב, כמו ההכנות שהתחילו מאוחר וזה שלא הצלחנו להביא חיזוק, אבל את חלק מהסיבות אשמור לעצמי. היו לי כוונות טובות וניסינו לעשות את המקסימום, אבל עכשיו אני נח ובהמשך אחפש את היעד הבא שלי. אני מקווה מאוד שהקבוצה תעלה על דרך המלך ותעשה עונה טובה".

מי שהעביר את האימונים בתחילת השבוע הוא המנהל המקצועי פרדי דוד, שתר במקביל אחר מאמן חדש ובוחן מועמדים לתפקיד. למרות הרצון הטבעי לחזור תוך שנה לליגת העל מדורגת הפועל במקום ה-12 במחוז דרום של הליגה הלאומית עם 5 נקודות, אחת מעל מחנה יהודה שמתחת לקו האדום. "בשורה התחתונה התוצאות רעות מאוד והיו מי שחיכו שיניב ילך הביתה", אמרו במחלקה. "לא חלמנו על פתיחת עונה גרועה כזו ואפשר להגיד שהעונה כבר נגמרה. בתחילת העונה לא דיברנו על שום דבר חוץ מעלייה וכבר עכשיו הפער מהמקום הראשון הוא 12 נקודות. במילה אחת – גרוע. מעבר לזה כל הקבוצות הבכירות מהנוער עד נערים ב' בליגה השנייה וזה נראה קטסטרופה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מכיר מקרוב

    דיברנו על עלייה ??? זו בדיוק הבעיה של הפועל . יושבים ספונסרים ומנהל מקצועי שלא יוצא מהמשרד ומדברים על עלייה . חומר מקצועי של שחקנים גרוע מאוד ברמה של ליגה שלישית וגם זה לא בטוח . תהיו בטוחים שגם בשנים הלאה זה מה שיהיה כי הנערים א זו קבוצה חלשה מאוד . העיקר שדיברו על עלייה . בהפועל פ"ת חושבים שספונסרים שלא מבינים כלום ורק דואגים לילדים שלהם יכולים לנהל מקצועית את המועדון . פרדי דוד שהוא כישלון חרוץ שומר עליהם כדי שהם ישמרו על הבן שלו . בשביל להצליח צריך שחקנים טובים שאין צוות מקצועי שאין מנהל מקצועי שיעבוד שגם את זה אין ובגדול !!!!!!!

  2. מכיר מקרוב

    מה שיניב לוזון לא רוצה לומר זה שיש בן אדם ששמו פרדי דוד שהוא מנהל מקצועי שמרוויח במועדון המפורק הזה 20000 ש"ח נטו ולא עושה כלום . יושב במשרד כל היום ליד הספונסרים ששומרים עליו . הוא דואג לילדים החלשים שלהם והם דואגים לילד החלש שלו . רמה מקצועית חלשה ביותר במחלקה של כל הקבוצות . מאמנים דרג נמוך ביותר ואת המנהל המקצועי זה לא מעניין . העיקר כל חודש המשכורת נכנסת והכל מצוין . מועדון רקוב מהיסוד וכל עוד הספונסרים לא ילכו הביתה יחד עם מנהל מקצועי כישלון שלקח את המחלקה אחורה ברמה מטורפת שום דבר לא ישתנה .
    יוגב יטאח גל חצור והפרופסור דני משיח קחו אחריות ולכו יחד עם פרדי דוד . הרסתם את המועדון

  3. מכיר מקרוב

    איזה כיף להיות מנהל מקצועי שיכול להפיל כל הפסד על המאמן וכאשר מנצחים לקחת את ההצלחה עליו . זה פרדי דוד לא עושה כלום מקצועית יושב במשרד כל היום בורח ומפיל על המאמן כל הפסד ולוקח לעצמו כל ניצחון (למרות שאין הרבה כאלה ) . מרוויח משכורת גבןהה מאוד בלי לעשות כלום . דואג לעצמו בלבד ונמצא קרוב מאוד למפרק למנכ"ל ולאוסף הספונסרים שהורסים את המחלקה . האמת זה לא קשה כי הריקבון כל כך גדול שלא צריך להתאמץ כדי להרוס לחלוטין .

  4. מכיר מקרוב

    ספונסרים יקרים הרסתם את מחלקת הנוער בגלל האינטרסים האישיים שלכם ולמען הילדים החלשים שלכם וכולם שותקים !!!!!!!!!
    איך בכלל אפשר להשוות בין המנהל המקצועי הנוכחי פרדי דוד שלא עושה כלום במחלקה לעומת קודמו בתפקיד דורון רז
    שלחתם את דורון הביתה רק בגלל שלא היה בובה ועשה כל מה שרציתם . הילדים שלכם לא זכו לפריבילגיות על חשבון ילדים אחרים מוכשרים מהם . מכרתם את המחלקה למען הילדים שלכם וכל ההנהלה שותקת כולם מפחדים על מקומם .
    גם בעוד 10 שנים לא יגדל שחקן לבוגרים עם מאמנים ומנהל מקצועי תת רמה כמו שיש עכשיו אבל העיקר שאתם מרוצים . פרדי הבובה עושה מה שאתם רוצים הילדים שלכם ושלו משחקים והוא מקבל משכורת עצומה וגונב דעת מכולם .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר