מימין: יצחק יונגר, מסאי דגו. צילום זאב שטרן

יונגר ודגו צריכים להתעורר, ומהר

המפרק הזמני של הפועל לא מצליח לקרוא נכון את המפה ומעכב את המכרז. המאמן שקיבל מחמאות מקיר לקיר הולך ומאבד שליטה על הקבוצה. כדי שלהפועל יהיה עתיד טוב, שניהם צריכים לשנות כיוון

פורסם בתאריך: 2.11.18 09:47

כל משחק שעובר בלי שיפור, אפילו קל, ביכולת של הפועל מעלה את מפלס הדאגה מפני ירידה לליגה א'. כן, למרות שמבחינת צבירת הנקודות עד עתה הפועל בקצב של מרכז טבלה פלוס, צריך וכדאי להתחיל לדאוג. הפועל לא מחוברת, לא נחושה, לא מספיק אגרסיבית ולא מספיק לוחמת. מקצועית היא לא מספיק טובה, לא מייצרת מספיק מצבים ומשחק ההגנה שלה גרוע. וגם, ואת זה קצת מצער לומר לנוכח התקוות הגדולות שעורר כאן מסאי דגו, הפועל כבר הרבה זמן לא נראית מתואמת ומאומנת, ולא ניכרת בה השפעה של מאמן.

אוקיי, הבנו שאחרי שהמינוס נסגר הקבוצה הורידה את הרגל מהגז. את ההסבר הזה שמענו כבר לאחר לא מעט משחקים, וגם אחרי הפדיחה בגביע מול כפר קאסם. אבל המאמן כאן בשביל לדאוג שכל מה שצוין כאן ישתנה. מקצועית ומנטלית. בעיקרון בין משחק למשחק יש בדרך כלל שבוע או פחות. בזמן הזה המאמן אמור לשפר את הקבוצה. העובדה שאין שינוי לטובה בין משחק למשחק אלא להיפך, מדאיגה מאוד. כי לא רק שכבר משחקים רבים לא ניכרת השפעה של המאמן על הקבוצה, אלא שגם לא ניכרת ממשחק למשחק השפעה של האימונים על היכולת הקבוצתית. ואני מזכיר שיש כאן כוכבית גדולה: תנאי הפתיחה של דגו היו קשים. אבל דווקא לאור זאת, הקבוצה הייתה אמורה להיות בתהליך שיפור איטי ממשחק למשחק, אבל משום מה ובאופן מוזר קורה בדיוק ההיפך.

ועוד כמה הערות קטנות למאמן:

1. העובדה שאתה נאלץ לעשות לפחות שני חילופים באמצע כל משחק, עשויה להעיד דווקא על כך שבחירת השיטה וההרכב בתחילת משחק אינם נכונים.

2. לכל מאמן יש את השחקנים המועדפים שלו ואנחנו גם לא רואים באימונים את מה שהמאמן רואה, אבל לא יזיק לגלות יותר פרגמטיות בחלוקת דקות המשחק בין יותר שחקנים.

3. מאיפה הגיע הרעיון ההזוי, בו נתקלנו כבר כמה פעמים, לשחק עם קשר אחורי אחד?

יונגר, הפועל היא לא משחק

על המגרש יש להפועל בעיות קשות שהשבועות הקרובים ילמדו האם מסאי דגו מסוגל לפתור אותן, אבל מחוץ למגרש יש להפועל בעיות לא פחות קשות.

המפרק, עו"ד יצחק יונגר אמור היה להוציא את הקבוצה למכרז לאחר החגים. פתאום התגלה שהסיפור הזה לא שונה בהרבה מ"אחרי החגים אעשה דיאטה", וכו' וכו'. פתאום הוא שינה כיוון – לקיץ, ומדבר על מכירה בסכום יותר גבוה.

אז מסתבר שיכולת הקבוצה היא לא הצרה היחידה שלנו. גם היכולת של עורך הדין יצחק יונגר לקרוא את המפה היא לא להיט. על איזה מחיר הוא מדבר בדיוק בקיץ? על אילו הצעות הוא מפנטז? בלי חיזוק בינואר הוא יכול להוציא בקיץ למכרז מוצר פחות טוב מאשר יש לו בידיים עכשיו. שייצא למכרז כמה שיותר מהר, שינהל מו"מ עם הכחולה וינסה למכור בסכום גבוה יותר מאשר ההצעה הראשונית – כי זה לגיטימי – אבל שידאג שעוד לפני חלון ההעברות יהיה כאן בעלים חדש, וכמובן שמבחינתי ההעדפה הגדולה היא לכחולה, שהיא בעיני הסיכוי היחיד של הפועל לעתיד טוב.

בקיצור, דגו ויונגר צריכים להתעורר, ומהר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    אים רוצים לאישאר בליגה בקדר הזה.צריכים. את קשטן.או יובל נעים.חד וחלק.

  2. מוישה

    דגו לא אשם היחידי.הביא ברגע האחרון שחקנים שנשארו על המדף ואף קבוצה לא רצתה אותם.
    רוב השחקנים מאוד מוגבלים ברמה אבל לעזאזל שילחמו לפחות במגרש וירוצו בלי הפסקה.
    אין לנו שחקני בית ברמה וגם לא יהיו בעתיד הקרוב
    לנוכח המצב הרע של הנוער והנערים.
    לא זכור לי קבוצת נוער כזו רעה כבר 40 שנה.
    אם לא יהיה חיזוק בינואר הקבוצה תרד

  3. שמוליק

    מילים כדורבנות
    לצערי מסכים עם הניתוח של איל
    המאמן איבד את הניהול
    יותרמיגח משחק טאקטי אין לשחקנים יצירתיות הצגות הידים והכעס אחרי פעולה לא תקינה או איבוג כדור לא נותנת יצירתיות לשחקנים מסאי תתעורר
    ולפני הכל יש לעורר את השוער הגולים יותר מידי פשוטים
    נכון לצד הצלות ברחבה
    דוער לא יכול לקבל גול כמו שקיבל נגד כפר קאסם

  4. נחמן

    מתי תבינו שהוא לא מאמן הוריד את אשקלון והיה לא פוקס עם כפר סבא ..למה לקח לקבוצות להתחבר עד המחזור ה6..להחזיר את קשטן דחוף

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר