שחקני הפועל על הדשא בסיום המשחק
שחקני הפועל על הדשא בסיום המשחק

ואת נשארת נאיבית שכמותך: הפועל הפסידה 2:1 לעכו, צפו במחאת האוהדים

למרות שהציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה, הכחולים ספגו שני שערים מטעויות קשות בהגנה ורשמו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. האוהדים קראו ליונגר להוציא את הקבוצה למכרז

פורסם בתאריך: 5.11.18 21:54

כמה תסכול היה הערב (שני) ביציעי ראש הזהב. המאות הבודדות של אוהדי הפועל שהגיעו ליציע ראו את הקבוצה שלהם מאבדת במו ידיה שלוש נקודות קריטיות ונשארת עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 2:1 להפועל עכו, שקטעה מצידה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. העובדה שהפועל הציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה והגיע למספר רב של הזדמנויות אינה מנחמת, בטח לאור העובדה שמדובר במשחק השישי שלה ברציפות ללא ניצחון. ככל שעוברים המחזורים מתחדדת העבודה שהמאבק היחיד של הפועל העונה יהיה נגד ירידה לליגה א', וגם הוא לא צפוי להיות פשוט כלל וכלל.

עוד לפני המשחק חילקה עמותת הכחולה סטיקרים לאוהדים עם הכיתוב: "יונגר, תוציא את הפועל למכרז בבקשה. הקבוצה לאוהדים. משחק אחרון במנוי – 14.12.18". בדקה ה-10 של המשחק הניפו מרבית האוהדים ביציע את הסטיקרים, ונפרס שלט עם הכיתוב: "יונגר, הבטחת… תקיים! תוציא את הפועל למכרז". במקביל קראו האוהדים למפרק הזמני לפרסם בהקדם את המכרז למכירת המועדון.

הסטיקר שחולק לאוהדים

הסטיקר שחולק לאוהדים

השלט שהונף בדקה העשירית

השלט שהונף בדקה העשירית

על המגרש הפועל שלטה במשחק החל מפתיחתו, אך לא הייתה מדויקת מול השער. בדקה ה-28 קיבל גל לוי הזדמנות גדולה ראשונה לכבוש לאחר שקיבל כדור מצוין משי מושל, אך לוי בעט ליד הקורה כשהוא לבד מול השער. שלוש דקות מאוחר יותר הפועל שילמה ביוקר. טימור רודוסלסקי, שפתח שוב על חשבונו של ירין חסן, פספס הגבהה של עכו מימין, דודי אלון נשאר בשער ואייסון אקינגו כבש מקרוב.

הפועל פתחה טובה גם את המחצית השנייה, כאשר בדקה ה-50 שוב לוי היה קרוב לכבוש אך הנגיחה שלו נעצרה בידיים של השוער. שלוש דקות מאוחר יותר אוהדי הפועל שוב תפסו את הראש. שגיא דרור בעט כדור מסוכן אחרי קרן, שוער עכו רום אילוז הדף, רם לוי ביצע מספרת שנהדפה על ידי ההגנה, אילוז לא השתלט על הכדור, גל לוי בעט מקרוב והכדור הורחק מהקו על ידי גל בראל. עוד שלוש דקות עברו, וגל לוי בעט לקורה ממצב קורץ. לראשונה העונה זכה המאמן מסאי דגו לשריקות בוז, כשהחליט להחליף משום מה את סימון פאמבו במהלך המחצית השנייה.

בדקה ה-82 הגיע השיוויון. רוי רונן המחליף בעט, אילוז הדף לא טוב ושגיא דרור גילגל מקרוב לרשת. חשבתם שנגמר? ממש לא. בדקה ה-87 שוב הפועל ספגה ממצב נייח. כדור חופשי פגש את ההגנה של הפועל שוב לא מאורגנת ועמיד מחג'נה כבש מקרוב. הפועל נשארת עמוק במקום האחרון עם שלוש נקודות, ותפגוש ביום שני הבא למשחק חוץ את הפועל כפר סבא.

גם הוא חזר עצוב הביתה

גם הוא חזר עצוב הביתה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל פלוגת הסדרן.פנתרים

    דייגו.אים אתה .גבר קום ותיתפטר.בישביל הכבוד שלך.אים יש לך כזה.מאמן שרואה ששוער מזייף עשרה מישחקים.ולא עושה חילוף.זה ניקרה מאמן מזוכיסית. ואן לך מקום בהפועל פ"ת.ביישתה את עצמך והקריירה שלך.גועל נפש

  2. כחול ותיק מבין דברים

    שאלה.האים השוער.דודי אלון.מקבל את שכרו מהפועל ת"א.על חשבון הרכב קבוע בשער.הפועל פ"ת.???שווה בדיקה

  3. ששון

    דגו אתה גומר שחקנים …ומנוהל על-ידי הסוכן שלך ..איפה שברציבום..איפה חסן..איפה רונן ..איפה איטח אלה שחקנים שעונה שעברה השאירו אותנו בליגה גמרתה להם את הביטחון אני לא אומר לפטר אותך כמו כולם פשוט אתה מנוהל וזה עצוב

  4. כחול שאכפת לו

    מהפךך.מה אתה רוצה.מהפח.אים ימשיכו בקצב כזה.באמת.יגיעו לפחח.עים שוער פחח

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר