צחי גיגי. צילום: ניר קידר
צחי גיגי. צילום: ניר קידר

זה עוד ייגמר בליגה הלאומית. הטור של אלמוג אופיר

מגמת ההתדרדרות במכבי נמשכת, ולאור האדישות בצמרת המועדון, העונה הזאת עוד יכולה להיגמר רע מאוד. המשחק מול הפועל כפר סבא בגביע הוא ההזדמנות של השחקנים לתקן

פורסם בתאריך: 8.11.18 18:10

1. כבר תקופה ארוכה שנראה לי כי הקבוצה הבוגרת לא ממש עומדת בראש מעייניהם של ראשי המועדון. אחרת, אני בטוח שכבר היינו רואים זעזועים לאור היכולת החלשה של מכבי בשבועות האחרונים. עד שזה יקרה, אם זה יקרה, אני אמשיך לשאול – איך אלישע לוי משפר את הקבוצה באימונים? איך זה שנראה שהכל קורה בכאילו? השחקנים נראים ממש בדיכאון ולא מבינים איפה הם נמצאים, השחקנים הצעירים מקבלים פחות הזדמנויות ויש בכל משחק הרגשה של "ראש בקיר".

אבל הכי אני לא מבין, איך אלישע מקבל גיבוי מלא? שמעתי שאומרים שאלישע הוא "מאמן שמתאים למכבי פתח תקוה". מה זה השטויות האלה? או שמדובר במאמן טוב, או שלא. בינתיים העסק נראה רע וכל הדרכים מובילות למטה. לצערי, אם לא יחול שינוי משמעותי אני רואה את הקבוצה הזאת מגיעה לליגה השנייה.

2. זה לקח שלושה משחקים, אבל צחי גיגי חזר לסורו ושוב חילק מתנות לקבוצה היריבה. אני שואל את עצמי – מה עושה איתו באימונים מאמן השוערים ויקטור בוחניק? חבל שבמקום לעשות את עבודתו בצורה טובה, מאמן השוערים מגונן על השוער שלו, ששוגה פעם אחר פעם. לא יכול להיות ששוער ברמה כל כך נמוכה ישחק בהרכב הראשון בקבוצה בליגת העל ולא יכול להיות שמאמן השוערים ימשיך לקבל קרדיט כשזה המצב. כמו שמפטרים מאמנים, הגיע הזמן שגם אנשים בצוות המקצועי ישלמו את המחיר.

3. הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה סידרה לנו שחזור של המפגש בעונה שעברה, כשנארח את הפועל כפר סבא. מדובר בהזדמנות גדולה לשחקני מכבי לכפר ולתקן את הביזיון שהיה בעונה שעברה. חייבים להגיד את האמת, הסגל העונה טוב יותר מזה שהיה בעונה שעברה והפעם לא יהיו שום תירוצים. מדובר במשחק בית ואני מקווה שהשחקנים יתעלו למרות המצב הלא פשוט ונגיע לשלבים הגבוהים בגביע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אני אוהד הפועל. אובייקטיבי. ואני אומר לכם אוהדיי מכבי המעטים .שלהנהלת מכבי מאז ומיתמיד אן יומרות לקחת טוהר בליגה. ובגביע. סך הכול להיות בליגה.בלי שום מטרה.כמוה שאומרים עוד כבוצה בליגה .וחבל.יש לכם והיה לכם סגל טוב לרוץ.לאחד הטוהרים.אך ההנהלה בראש שלה אייך לעשות כסף.אישי.בקיצור ביזניס וחבל.שקחה ניראת מכבי.קבוצה פרטית של אנשים שברוש שלהם אייך לעשות כסף.ורחוק. מיספורט.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר