בנצי סאו. צילום: מוטי מילרוד
בנצי סאו. צילום: מוטי מילרוד

חשיפה: איש עסקים אמריקאי התעניין ברכישת הפועל בתיווכו של ניצב בדימוס בנצי סאו

אותו איש עסקים יצר קשר עם סאו, אוהד ותיק של המועדון, שהעביר את פרטיו אל עו"ד יצחק יונגר. "אמרתי לאיש העסקים שהפוטנציאל של הפועל לא נופל מזה של מכבי נתניה ובני יהודה", אמר הבכיר לשעבר במשטרה. המפרק הזמני אישר כי קיבל פנייה בנושא

פורסם בתאריך: 11.11.18 17:49

המכרז שטרם פורסם לרכישת זכויות הניהול בהפועל ממשיך לעמוד במרכז סדר היום של המועדון. כעת מתברר כי לפני כשלושה חודשים התעניין בקבוצה איש עסקים אמריקאי, בתיווכו של אוהד הקבוצה, ניצב בדימוס בנצי סאו, ששימש בעבר בין היתר כמ"מ המפכ"ל, מפקד מחוז תל אביב ומפקד מחוז מרכז של המשטרה.

"פנה אלי איש עסקים שהביע עניין ראשוני ושאל שאלות לגבי המועדון", אישר סאו. "הוא קיבל ממני המלצות חמות ואמרתי לו שהפוטנציאל של הפועל לא נופל מזה של מכבי נתניה ובני יהודה, שתי קבוצות שנרכשו או החליפו בעלים בשנתיים האחרונות". סאו הפנה את אותו איש עסקים למפרק, עו"ד יצחק יונגר, שאישר מצדו את הפנייה והוסיף כי בזמנו הדברים לא התקדמו לאחר אותה שיחה ראשונית.

כעת, כשמועד פרסום המכרז על הפרק, ממתין המפרק להצעות נוספות מלבד זו של הכחולה וכבר הכריז שהעובדה שיש משתתף אחד במכרז היא בעייתית. בסיטואציה כזו, הקשר בין הצדדים עשוי להתחדש. מקורבים למועדון שמעורים בפרטים ציינו כי מדובר באיש עסקים רציני ולא אחד שמחפש "לעשות סיבוב" על גבה של הפועל, אך גם הביעו חשש מכך שהמפרק עשוי להשתמש בו כקלף מיקוח מול עמותת הכחולה. "אנחנו מקווים שהמכרז יפורסם בהקדם", אמרו במועדון. "מדובר באיש עסקים שיכול לשקם את הפועל, בהחלט ייתכן שיתוף פעולה בינו לכחולה".

ומעניין לעניין באותו עניין, מחר (שני) צפויה פגישה בין עו"ד יונגר לראש העיר החדש, רמי גרינברג. כזכור, בעמותת הכחולה נפגשו זה מכבר עם גרינברג והבהירו לו את חשיבות פרסום המכרז בהקדם האפשרי מתוך רצון להיכנס מידית לניהול הקבוצה הנמצאת במקום האחרון בלאומית, לחזק אותה משמעותית בחלון ההעברות בינואר ולסייע לה לשרוד בליגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    אני קורה מיפו לאוהדים הרציניים.לא ללכת מחר למישחק. כול עוד השוער אלון.בשער.מספיק עים העבודה בעניים.עוד גולים באשמת השוער. כמה אפשר למאמן אן עניים.מה זה זילזול באוהדים. נהיינו בשר טוטחים של הליגה.בדרך לליגה א'.מה יש.ליראות עוד גולים באשמת השוער. חבל על הבריאות .מר יונגר גם אתה מעביר דברים לסדר היום.תיתבייש לך.אייך אתה מחר כ"ס.תופרים אותנו.

  2. יועד

    בנצי סאו בתמיכת מספר אנשי עסקים שלוקחים חלק במועדון המאה, כפי שנראה מנסים לעכב את המכרז, מאחר והם חוששים לאבד שליטה. הם לא יעזבו עד שהמועדון יהיה בליגה א'

  3. אוהדים שאכפת להם.

    דייגו והשוער הבייתה.ומהר.כול קבוצה תיתפור אותנו. עים שוער כזה.דייגו מה אתה מזוכיסט???. אנחנו האוהדים לוא.כך את השוער שלך.ולכו לדוג דגים. ארסתם את המועדון ואת האוהדים. כ"ס ליבעוט כמה שיותר לשער.יהיה לכם היזדמנות להפרש שערים.דייגו הדייג.

  4. נתי

    דגו עזוב אותנו לך תאמן קודם נוער …אין לך מושג באימון בוגרים לא לך ולא לעוזר שלך אתה פשוט הורס את הקבוצה …איזה ניצחונות…ותפסיק לפחד מהסוכן שלך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר