השחקנים בסיום המשחק
השחקנים בסיום המשחק

עוד צעד בדרך למטה: הפועל הפסידה 2:1 להפועל כפר סבא

למרות שורה של החמצות, מסאי דגו רשם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון במפגש מול האקסית. שוורצבוים כבש ראשון, איצרין רשום על המהפך עם שער ובישול

פורסם בתאריך: 12.11.18 22:13

הכאב על פניהם של אוהדי הפועל אמר הכל עם שריקת הסיום וקולות בנוסח "ירדנו ליגה" נשמעו היטב ביציע הכחול. ההפסד הערב (שני) 2:1 להפועל כפר סבא המשיך רצף נוראי של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון ושבעה בכל המסגרות. עם שלוש נקודות במקום האחרון וכשקבוצות התחתית צוברות נקודות, סכנת הירידה לליגה א' הופכת מוחשית משבוע לשבוע. משבר אמון חריף נרשם בין הקהל לשוער דודי אלון, שהיה אשם ישיר בשער הניצחון ומאותו רגע ספג שריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור.

איש לא שיער שאלה יהיו פני הדברים אחרי המחצית הראשונה – הטובה ביותר של הפועל העונה. גל לוי, אמאדו סוקונה ושגיא דרור בחנו פעם אחר פעם את איתמר ישראלי, אבל השוער הירוק היה במקום. כשתפס אוויר בדקה ה-41, בעט טימור רודוסלסקי מזווית קשה אבל נעצר בקורה. שתי דקות בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הגיע השער המיוחל כשדניאל שוורצבוים סובב פנימה היישר מנקודת הקרן, 0:1 להפועל בהפסקה.

שוורצבוים חוגג את השער עם האוהדים

שוורצבוים חוגג את השער עם האוהדים

כדרכה בקודש, לא הופיעה הפועל למחצית השנייה וההגנה החלשה שלה נכנעה לאקס חיים איצרין, שחגג שער ובישול. בדקה ה-56 הוא הגביה כדור מדויק לפיטר אוניקאצ'י שנגח את השוויון ובדקה ה-67 עלה ראשון לכדור קרן ונגח לא חזק, אבל אלון השמיט פנימה ונכנע בשנית. הזדמנות כפולה בתוספת הזמן מצידם של גל לוי ורוי מליקה רק העמיקה את תחושת הפספוס בסיום. הפועל יוצאת לפגרה עם טעם מר, ועמוק במקום האחרון.

הרכב: דודי אלון, אלעד גבאי, רם לוי, טימור רודוסלסקי (86, רוי מליקה), קובי מור, מור שקד (71, עמית מזרחי), דניאל שוורצבוים, סימון פאמבו (78, איתי לוי), גל לוי, שגיא דרור, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ניסו

    מסאי אתה מאמן בלי כבוד ..לך פנה את השטח ..כי אין לך מושג ..וגם איבדתה את חדר ההלבשה ..שחקנים כמו ירין חסן אתה מעיף ..אז באמת אתה והעוזר שלך קוזוק שוים ל00 אתה מבין מה זה ..

  2. אוהדים שאכפת להם.

    דייגו. והדייג.אתם מפוטרים. מיידית.על ידיי האוהדים. זהו הקרקס.ניגמר…

  3. אוהדים שאכפת להם.

    דייגו. והדייג.אתם מפוטרים. מיידית.על ידיי האוהדים. זהו הקרקס.ניגמר…רגע האמת איגיע.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר