השם ישתנה בקרוב? צילום: זאב שטרן
השם ישתנה בקרוב? צילום: זאב שטרן

בקרוב אצטדיון ראש הזהב? גרינברג: "לא מתנגד לשינוי השם"

"נעלה את הנושא ונשקול את כל הפרמטרים", אמר ראש העיר הנבחר בנוגע לסוגיית שינוי שם האצטדיון העירוני לזה של גדול ספורטאי העיר. גלית סטלמך, בתו של נחום ז"ל: "אין ראוי מאבא, נהיה מאושרים אם האצטדיון ייקרא על שמו"

פורסם בתאריך: 15.11.18 11:02

בשבוע שעבר החליט ראש העיר הנבחר, רמי גרינברג, לשנות את שמו של הפארק הגדול בעיר כך שייקרא על שמו של ראש העיר לשעבר איציק אוחיון. המהלך, שזכה לתהודה גדולה ברשת ולמחמאות רבות גרר תגובות רבות של אנשים בעיר, לא רק אוהדי הפועל, בקריאה לתקן את העוול ההיסטורי ולקרוא לאצטדיון העירוני על שמו של "ראש הזהב", נחום סטלמך ז"ל, שחקן הכדורגל הגדול ביותר שהיה בעיר ואחד הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי.

כזכור, כבר בעת חניכת האצטדיון לפני שבע שנים, קראו רבים מתושבי פתח תקוה לראש העיר איציק אוחיון לתת כבוד לבכיר ספורטאי העיר, אך הנושא ירד מהפרק ונבחר השם "המושבה". כעת, עם היבחרו של גרינברג לראשות העיר, נראה כי נפתחה אפשרות חדשה לשינוי השם.

"אני מכבד מאוד את זכרו של נחום סטלמך", אמר ראש העיר הנבחר רמי גרינברג בשיחה עם "ספורט מלאבס" השבוע. "לגבי שינוי שם האצטדיון, אני לא שולל את זה. ננהל דיון בנושא בוועדת השמות של העירייה, נעלה את הנושא הזה ונשקול את כל הפרמטרים. אני לא מתנגד, נשמע את אנשי המקצוע הנוספים ונדע לתת את הדעת".

"מחמם את הלב לדעת שכל כך הרבה אנשים חשבו ונזכרו באבא, למרות שהשנה אנחנו מציינים כבר 20 שנים למותו", אמרה גלית, בתו של נחום ז"ל. "כמובן שאני חושבת שאין מישהו שמתאים יותר מאבי לשאת את השם של האצטדיון. אין עוד הרבה ספורטאים שהביאו כל כך הרבה כבוד לעיר כמו אבא ואני חושבת שלא רק במשפחה שלנו חושבים על זה. הרבה אנשים מסביבנו חושבים שזה מתאים וראוי, ונהיה מאושרים אם זה ייצא לפועל".

נחום סטלמך. צילום באדיבות אשר גולדברג

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. זיו

    אוי לבושה
    זה איצ עירוני לא של הפועל
    יש קבוצה הבכירה ויחידה בעיר שמשחקת בו כל שבוע ולא צריכה לשחק תחת שמו. וכדאי לבדוק את עברו הפלילי

  2. אורן בקר

    אני אוהד מגיל 0 של מכבי פתח תקווה …וחושב שזה מבורך שייקרא על שם נחום סטלמך ז"ל..כבוד לנירה וכל המשפחה.

  3. יוסי

    אכן אין שם מתאים יותר לקרוא לאצטדיון על שם גדול ספורטאי העיר ולא משנה אם יחליטו לקרוא לו בשם המשפחה סטלמך או בכינוי ראש הזהב שאותו הוא הרוויח ביושר העיקר שאנשים ידעו שנותנים כבוד לאיש שראוי מכל לכבל אותו

  4. דוד אלבז

    עם כל הכבוד ,לנחום ז"ל ,,אין לשכוח את מנחם מנדל עליו השלום עשה רבות לפתח תקוה והציל הרבה ילדים,ובזכותו הרבה ניצלו והפכו עם הזמן לשחקני כדור רגל ,ובענפי ספורט אחרים ושלא נשכח את תרומתו האדירה לכל ענפי הספורט בעיר בתקופתו רבת השנים כיושב ראש האגוד מכבי אבשלום פתח תקוה , יהי זכרם ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר