עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

עו"ד יונגר: "הצעה של 3-4 מיליון שקלים יכולה להתקבל, אלה המספרים שאני מכוון אליהם"

300 אלף שקלים? מכרז לפני חודש ינואר? המנהל המיוחד של הפועל מכוון גבוה בכל הנוגע לרכישת המועדון ואומר: "יש שני מועמדים שאני מקווה שיגיעו לראש העיר"

פורסם בתאריך: 20.11.18 11:52

עדיין לא ברור מתי יפורסם המכרז לרכישת זכויות הניהול בהפועל, אבל בהחלט ברור שהמגמה היא לא לפרסמו בתקופה הקרובה. עם מינויו לתפקיד המנהל המיוחד של הפועל, הבהיר עו"ד יצחק יונגר כי הוא מצפה לקבל הצעה גבוהה משמעותית מזו שצפויה להציע עמותת הכחולה, בסך 300 אלף שקלים.

"ההערכה הראשונית של חובות המועדון היא כ-5 מיליון שקלים ואני רוצה לכסות חלק משמעותי מהם", אומר עו"ד יונגר בשיחה עם "ספורט מלאבס". "בנסיבות הללו הצעה של 3-4 מיליון שקלים יכולה להתקבל. אלה המספרים שאני מכוון אליהם". בהקשר לחובות, חשוב לציין כי עם הפיכתו ממפרק זמני לקבוע, ניתן להתחיל להגיש תביעות חוב במשך חצי שנה. כידוע, לאחר העונה הקשה שעברה אשתקד תחת הבעלים הקודם דורון גלנט, בראשה סאגת אי תשלום המשכורות הן לקבוצת הבוגרים והן לעובדי מחלקת הנוער, בעלי חוב לא חסרים בהפועל.

באשר למכרז, ציין המנהל המיוחד כי הוא מצוי בקשר עם מספר אנשי עסקים המעוניינים ברכישת המועדון. כזכור, בפגישה שערך לאחרונה עו"ד יונגר עם ראש העיר החדש, רמי גרינברג, הוחלט כי ככל שתתקבלנה הצעות קונקרטיות לרכישת הקבוצה יופנו המציעים לראש העיר במטרה לתמוך ולסייע להם ככל הניתן. "יש שני מועמדים שאני מקווה שיגיעו לראש העיר", אישר המפרק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מוטי

    מר יונגר, מכובדי תרשה לי הערה קטנה , המרווח שהצעת גדול מדי , בן 3 ל-4 יש מיליון, אז ברור שאם יציעו , ברו שאת מכוון אלה, יציעו לך 3 מיליוני ש"ח. אם אתה מכוון ל- 4 מיליוני ש"ח, היה עליך להצהיר משהו בסגנון: " אני מכוון להצעה של 4.1 – 4.25 מיליוני ש"ח.

  2. רונן

    שהיה בהצלחה שיבוא מישהו רציני שיקח את הקבוצה בלי אינטרסים ושיצעיד אותנו באמונה למעוז חפצנו לחזור להיות אימפריה שיחדש ימנו כימי קדם לאחזיר עטרה ליושנה ..

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    מזל טוב.לגדול שועריי ישראל.והפועל פ"ת.בכול הזמנים. יצחק ויסוקר.ליום הולדתו.74.עד מאה ועשרים,
    מי יתן
    וניזכה ליראות שוער אמיתי כמוך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר