משרדי פיפ"א. צילום: רויטרס
משרדי פיפ"א. צילום: רויטרס

לפחות מנצחת בפיפ"א: איום הורדת הנקודות והקנס של הפועל ירד מהפרק

במועדון שמחו לקבל את ההחלטה של פיפ"א שלא להפחית שש נקודות ממאזנה של הקבוצה, בעקבות התביעה של קבוצת אולימפו הארגנטינאית. עו"ד ניר ענבר, שייצג את הפועל: "זה הישג גדול ואני שמח על כך"

פורסם בתאריך: 21.11.18 10:40

אם חיפשתם בשורה טובה הנוגעת בהפועל, אז דווקא יש אחת כזו השבוע, כאשר פיפ"א הסירה את איומה להפחית מידית שש נקודות ממאזנה של הקבוצה. כזכור, נדרשה הפועל לשלם סך של 44,205 יורו פלוס ריבית לקבוצת אולימפו הארגנטינאית עבור דמי השבחה על השחקן ניקולס כץ, שרשם הופעה אחת כמחליף בגביע הטוטו ושש הופעות נוספות בקבוצת הנוער של המועדון בין ספטמבר לנובמבר 2016, עת היה בן 18. בנוסף, הבעלים הבא של הקבוצה לא יצטרך לשלם את הקנס שנפסק בתחילה נגד המועדון.

מי שפעל בהצלחה לפתרון הבעיה שהייתה עלולה לסבך עוד יותר את המועדון המסובך ממילא הוא עו"ד ניר ענבר, המחזיק בתואר FIFA MASTER. "המפרק קיבל לידיו עובדה מוגמרת, פסק דין חלוט, שלמעשה אין מה לעשות איתו ואין גם אפשרות ערעור", אמר השבוע עו"ד ענבר. "זה כבר הגיע לוועדת המשמעת של פיפ"א וגם שם לא טיפלו בזה וכבר הייתה הוראה של פיפ"א להתאחדות לכדורגל להפחית שש נקודות ממאזנה של הקבוצה".

עו"ד יונגר יצר קשר עם עו"ד ענבר, שכבר טיפל בעבר בסוגיות כאלו מול פיפ"א. "למען האמת, רוב המועדונים שנלחמים בהחלטות כאלה לא מצליחים, אבל פה היה עניין עקרוני", הוסיף עו"ד ענבר. "כשאין כללי משחק ברורים, פיפ"א בדרך כלל הולכת לפי החוק השוויצרי, והיינו צריכים להביא טענות מהחוק השוויצרי בנוגע להליכי פירוק. אולימפו יכולה לערער ל-CAS (בית הדין הגבוה לענייני ספורט, ל"ס), אך לא סביר שזה יקרה. כעת הם יכולים לפנות לבית המשפט בישראל כאחרון הנושים". לסיום אמר עו"ד ענבר: "היה לי ביטחון בטענות שלי אבל לא יכולתי להסתכל על זה בשום רמת וודאות, לקחתי בחשבון גם סיכוי שיידחו אותי. זה הישג גדול ואני שמח על כך".

ניר ענבר. צילום: ניר קידר

ניר ענבר. צילום: ניר קידר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר