שחקני הפועל. צילום: זאב שטרן
שחקני הפועל. צילום: זאב שטרן

הפעם זה יקרה? המכרז על הפועל עשוי להתפרסם בעשרת הימים הקרובים

המנהל המיוחד עו"ד יצחק יונגר טוען כי הוא מחכה להצעה גבוהה מאיש עסקים שתקבע את מחיר המינימום. "הכחולה חושבים שהם יודעים הכל, ככל שעובר הזמן נראה שהמספרים שלהם לא רלוונטיים", אמר יונגר

פורסם בתאריך: 27.11.18 15:54

האם המכרז למכירת זכויות הניהול של הפועל יפורסם כבר בימים הקרובים? המנהל המיוחד, עו"ד יצחק יונגר, ממתין להצעה מאיש עסקים המנהל עמו מו"מ לרכישת הקבוצה. על פי יונגר, ההצעה צפויה להתקבל תוך שבוע עד עשרה ימים ואם וכאשר זה יקרה ייתכן שיפרסם את המכרז.

"הכחולה חושבים שהם יודעים הכל, אבל אני במו"מ לקבל הצעה חתומה במחיר גבוה יותר משמעותית. כשהיא תתקבל, זה יהיה מחיר המינימום ואז נראה מי ייגש למכרז. אני מקווה להיות חכם יותר בימים הקרובים", אמר יונגר בשיחה עם "ספורט מלאבס".

אגב, עו"ד יונגר ציין כי לא ידוע לו על הצהרתה של הכחולה, לפיה אם תקבל את הבעלות עד ינואר תחזק את הקבוצה בסכום של חצי מיליון שקלים. "לא שמעתי על דבר כזה", אמר. "ככל שעובר הזמן נראה שהמספרים שלהם לא רלוונטיים". מנגד, ציין כי הוא בודק אפשרויות משלו לחיזוק בחלון ההעברות באמצעות אנשי עסקים. לדבריו, מי שעשויים לסייע במקרה כזה הם הספונסרים של מחלקת הנוער, גל חצור ויוגב איטח, שכבר נפגשו עמו בעבר בנושא זה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    שיבוא מי שיבוא ברוך הבא העיקר לטובת הקבוצה שיוציא אותנו מהפלונטר הזה מהפדיחות מהמקום האחרון בליגה לאומית לא יואמן פשוט מאוד .שהיה בהצלחה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר