חברי הוועד המנהל של עמותת הכחולה. למעלה מימין: מתן ציוני, רונן גרינר, אור עוז, חזי בן עמי. למטה: דוד כהן, עדי בילגורי-סובול, דרור שי
חברי הוועד המנהל של עמותת הכחולה. למעלה מימין: מתן ציוני, רונן גרינר, אור עוז, חזי בן עמי. למטה: דוד כהן, עדי בילגורי-סובול, דרור שי

הכחולה בבקשה לבית המשפט: הורו על הוצאת הפועל למכרז

עמותת האוהדים פנתה היום בבקשה דחופה לבית המשפט המחוזי, בבקשה שיורה על המנהל המיוחד עו"ד יצחק יונגר למכור את הקבוצה בזמן סביר, עד לסיום מועדון חלון ההעברות בתחילת חודש פברואר

פורסם בתאריך: 28.11.18 14:39

המאבק של עמותת הכחולה לקבלת הבעלות על הפועל עולה שלב. בבקשה שהגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז באמצעות עורך דינה תומר פרסלר, ביקשה עמותת האוהדים להורות למנהל המיוחד, עו"ד יצחק יונגר, להוציא למכירה את זכויות הניהול והבעלות של הקבוצה במועד שיאפשר לרוכש להשלים את תהליך העברת הזכויות בהתאחדות לכדורגל, בזמן סביר לפני המועדון האחרון לרישום שחקנים חדשים – 5.2.2019.

"הדחיפות במתן החלטה בבקשה זו נובעת ממצבה הגרוע של הקבוצה, שנמצאת בפער של 8 נקודות מהמקום המוביל להישארות בליגה, מהצורך המיידי בחיזוק משמעותי של סגל השחקנים, ומסד הזמנים הקצר עד לסגירת חלון ההעברות", נכתב בהודעת העמותה. "יוער כי קודם להגשת בקשה זו נעשה פניה למספר גושים מרכזיים בניסיון לקבל את הסכמתם לבקשה, ואולם נוכח לחץ הזמנים לא ניתן היה להמתין עד לקבלת הסכמתם בכתב. הח"מ (בא כח העמותה, עו"ד תומר פרסלר, ל"ס) יפעל להגשת הסכמות מנושים למבוקש בימים הקרובים".

בנימוקי הבקשה נכתב בין היתר: "הכחולה היא בעלת אינטרס ברור בניהולה התקין של הקבוצה והבטחת השקיפות ומטעמים אלו ואחרים יש לה זכות עמידה להביא עמדתה בהליך פירוק זה. אוהדי קבוצת כדורגל, זאת יש לדעת, הנם בעלי זיקה ייחודית לקבוצה". בנוגע להשתלשלות העניינים כתבו בעמותה: "בתחילת תהליך הפירוק פורסם מספר רב של פעמים כי הקבוצה תוצע למכירה על ידי המפרק 'לאחר החגים' ובעיקר על רקע זה הסכימה עמותת הכחולה לסייע למפרק במשיכת אוהדים למשחקי הקבוצה ובמימון שכר מנכ"ל. הרעיון היה שהכחולה תרכוש את הקבוצה 'לאחר החגים', תחזק את הקבוצה באופן משמעותי במהלך חלון ההעברות של ינואר 2019 ותוכל לבנות בסיס שחקנים איכותי לקראת העונות הבאות בניסיון 'להחזיר עטרה ליושנה ולהחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי בליגת העל'".

בהמשך נכתב: "'דיבורים לחוד ומעשים לחוד' – החגים 'עברו מזמן', הקבוצה 'התייצבה' לה במקום האחרון בפער בולט בן השאר בליגת המשנה והקבוצה לא הוצעה למכירה על ידי המפרק ואף לא נמסר מועד בו יפורסם המכרז ויוזמנו המתעניינים להציע הצעות. אם לא די בכך בשבועות האחרונים פורסמו מספר ידיעות כי המפרק אינו מתכוון למכור את הקבוצה בתקופה הקרובה ומעוניין להמתין עם המכרז עד לסוף העונה הנוכחית והמשמעות היא אחת – הקבוצה לא תוכל להתחזק בחלון ההעברות הקרוב בינואר 2019 וכפועל יוצא, ככל הנראה, גורלה ייגזר לירידת ליגה. נדמה כי המפרק, שלא בא מעולם הכדורגל, אינו מבין עד כמה חמור מצבה של הקבוצה ומהמר על עתידה בניסיונות שווא למצוא רוכש".

לסיום כתב עו"ד פרסלר: "התנהלותו של המפרק והתעקשותו שלא להוציא את הקבוצה למכרז איננה מובנת והוא גורם במו ידיו לפגיעה קשה בקבוצה, באוהדיה וכפועל יוצא גם בנושיה. ניכר כי המפרק מעכב את המכרז בכדי להפעיל לחץ על הכחולה בכדי לשפר את ההצעה ברם מטרה זו ניתן להשיג גם אם תוצא הקבוצה למכרז ויתברר כי הכחולה היא המציעה היחידה".

הבקשה שהגישה הכחולה לבית המשפט

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חיים

    לכו תמכרו חמוצים
    אין לכם כסף לאגוזי ומרשמלו
    על מה אתם מדברים
    רוחנם על הבטנק

  2. נחום תקום

    נחום ד תשקיע כסף קצת אימונים בסטודיו C להתחטב במקום לבזבז זמן פה בתגובות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר