ירין חסן. צילום: זאב שטרן
ירין חסן. צילום: זאב שטרן

חוזרים לליגה: חסן צפוי לשוב להרכב הפועל מול נס ציונה, דגו עשוי לשנות שיטה

לראשונה מזה תקופה ארוכה, שוקל המאמן לפתוח עם שני בלמים, כאשר רם לוי יוסט לקישור. גם איתי לוי בתמונת ה-11. בצוות המקצועי מחכים להתפתחויות לקראת חודש ינואר

פורסם בתאריך: 30.11.18 10:46

כשהיא שקועה עמוק במקום האחרון, עם שישה משחקי ליגה ללא ניצחון ושבעה בכל המסגרות, תשוב הפועל מהפגרה ותנסה לקטוע את הרצף השלילי כשתארח בשני (19:00, ראש הזהב) את החמישית בטבלה ואחת מהפתעות העונה עד כה, סקציה נס ציונה. למעט המגן השמאלי נתי בנימין שסובל מפציעה במפשעה יעמוד לרשות המאמן מסאי דגו סגל מלא.

מי שצפוי לשוב להרכב הוא הבלם ירין חסן, שלא נכלל בסגל במשחק הליגה האחרון בכפר סבא. בקבוצה ציינו כי חסן נראה מצוין באימונים במהלך הפגרה וכי הם מקווים שיביא את יכולתו לידי ביטוי גם בליגה. לראשונה אחרי תקופה ארוכה, עשוי דגו לשנות שיטה ולעלות עם שני בלמים, כשלצד חסן יצוות טימור רודוסלסקי. הקפטן רם לוי ישחק כקשר, לאחר שהפגין יכולת טובה בתפקיד במשחק האימון באשדוד בחמישי שעבר, בו ניצחה הפועל 1:3.

הקשר ההתקפי איתי לוי, שסבל מדלקת גרון, חזר בתחילת השבוע לאימונים. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהשינוי שחל בגישה של לוי, ואף קיים סיכוי כי יפתח בהרכב בשני. "הוא ילד מוכשר שבתחילת העונה הכניסו לו שטויות לראש וקצת הלך לאיבוד. בתקופה האחרונה הוא עובד קשה, עשה שינוי מדהים ומגיע לו כל הקרדיט", אמרו בהפועל.

בצל אי הוודאות הכלכלית, בקבוצה כבר פוזלים לחלון ההעברות כאשר ברור כי ייעשו מאמצים לחזק את הקבוצה על מנת לסייע לה ככל הניתן במשימת ההישרדות. בצוות המקצועי נמצאים עם היד על הדופק, אך כמובן שלא יכולים לפנות לאף שחקן מבלי שיוכלו להבטיח כי אכן יוכלו להחתימו. "הרבה שחקנים ירדו ללאומית מליגת העל כי הם לא משחקים או לא מרוצים, ובטוח שגם יפלטו הרבה שחקנים טובים מהלאומית שלא מסתדרים בקבוצות שלהם. כרגע אין מישהו ספציפי שאנחנו מעוניינים בו אבל ברור שיהיו לא מעט התפתחויות לקראת ינואר והדברים יתחילו להתבהר", סיכמו בהפועל.

הבלם היהודי-אמריקאי, דיוויד אבידור, שנבחן בקבוצה בשבועיים האחרונים, חזר ביום שני לארצות הברית כדי לטפל בנושא תעודת הזהות הישראלית שלו. בצוות המקצועי מעוניינים להחתים את הבלם, אך יעשו זאת רק אם ייחשב לישראלי וצירופו יתאפשר תקציבית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    דגו.עשוי לשנות שיטה.? דגו יש לי הצעה בישבילך.תשנה שוער.ואז הכול ישתנה לטובה.שיטוט לא יעזרו. לך כול עוד השוער. אם ליקרוא לא שוער.קולט כדורים כשהו בתוך השער.ולא יוצה לכדורים נייכים ותקוע בקוו השער.מה נישאר שהבלמים יזנקו בימקומו. אים קח לא צריך שוער.תן את התפקיד. לחסן.קדימה. דגו תיתפקח לא מתאים להעביר לסדר היום.את עמדת השוער. אים אתה רוצה ביכלל לאישאר. בליגה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר