מסאי דגו. צילום: ניר קידר
מסאי דגו. צילום: ניר קידר

דגו: "יש לי גיבוי מהמפרק ומהמנכ"ל. כל עוד הדברים תלויים בי, לעולם לא ארים ידיים"

המאמן נשמע מתוסכל אחרי ההפסד לנס ציונה אתמול והודה: "השחקנים היו גמורים בחדר ההלבשה". בצוות המקצועי מעוניינים להתחזק בקישור ובהתקפה

פורסם בתאריך: 4.12.18 12:12

ההתדרדרות המקצועית בהפועל נמשכת ממשחק למשחק. אחרי ההפסד המרגיז אתמול (שני) לנס ציונה ועם רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, הקבוצה הולכת ומתרחקת אפילו מהמקום המוביל למבחנים, בו נמצאת בני לוד עם 9 נקודות, 6 יותר מהכחולים של מסאי דגו. למרות המצב הכלכלי הקשה והעובדה שהמועדון נמצא תחת פירוק, כחודש לפני פתיחת חלון ההעברות הבהירו בקבוצה כי חובה לעשות שינוי קיצוני בסגל ולהתחזק ב-4-5 שחקנים. "אין ברירה אחרת, אנחנו חייבים להוסיף איכות בקישור ובהתקפה", אמרו במועדון. עם זאת, בהתאם להתפתחויות בסוגיית המכרז המתמשכת, כאשר רק לקראת ינואר יובהר בדיוק כמה כסף, אם בכלל, תוכל הפועל להפנות לטובת חיזוק.

למרות אווירת הייאוש הכללית מבהיר דגו שאין בכוונתו להרים ידיים ומילים כמו עזיבה והתפטרות כלל לא על הפרק מבחינתו. "אני בחיים לא נשבר, גם לא במצבים כאלה", אמר המאמן. "מהיום הראשון אני מרגיש שיש לי גיבוי מהמפרק והמנכ"ל ואעשה הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת. אני לא לוזר וכל עוד הדברים תלויים בי, לעולם לא ארים ידיים".

על המשחק האחרון הוסיף דגו: "האמת שסוף סוף משחק ההגנה שלנו היה מצוין. נס ציונה לא הגיעו למצבים ולדודי אלון בקושי הייתה עבודה. ההתקפה הייתה ביום לא טוב למרות שלושה מצבים טובים שמהם היינו חייבים לכבוש. אנחנו חייבים מספרים גם מקו הקישור ולא לחיות רק מהשלישייה ההתקפית. זו אחת הבעיות הגדולות שלנו. קשה מאוד במצב שלנו לקבל גול שלוש דקות לסיום והשחקנים היו גמורים בחדר ההלבשה. אמרתי להם שמעכשיו ישחקו רק מי שארגיש שמאמינים ומחויבים ויעלו קודם כל למען הקבוצה והסמל. אם לא נהיה מאוחדים נתרסק עוד יותר ואם אזהה שחקן שעבורו הקבוצה לא מעל הכל הוא לא יהיה פה".

תקרית חמורה התרחשה בסיום המשחק כשדניאל שוורצבוים פנה לאיתי לוי בירידה לחדרי ההלבשה ובתגובה החלוץ הצעיר שנכנס כמחליף דחף אותו. "איתי ילד מוכשר שכנראה הלחץ קצת השפיע עליו והוא לא נכנס טוב למשחק", אמר דגו. "הוא עשה טעות עם דניאל שוורצבוים, היה חייב לכבד אותו ולא עשה את זה. עדיין לא צריך להוריד לו את הראש, זה קורה בכדורגל ונטפל בעניין במסגרת המועדון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אוהדים שאכפת להם.

    לך הביתה.כבר נימאס מהסיפורים שלך.מהאוהדים.לא תקבל גיבויי.

  2. נתי

    יאפס לך כבר הרסתה אותנו כמו שהרסתה את כפר סבא לאשקלון גונב דעת שכמותך

  3. פנטרים כחולים.וותיקים

    דיגו עוד תחלום על האוהדים בלילה.זה אוהדי הפועל .אתה נותן גיבויי לשוער..לא היתה לא עבודה???כשהיה לשוער עבודה הוא עשה אותה.תיתביש.אתה אחראי הראשי במפלת הפועל העונה.עוד תיתחנן שייפטרו אותך.

  4. פנטרים כחולים.וותיקים

    דיגו עוד תחלום על האוהדים בלילה.זה אוהדי הפועל .אתה נותן גיבויי לשוער..לא היתה לא עבודה???כשהיה לשוער עבודה הוא עשה אותה.תיתביש.אתה אחראי הראשי במפלת הפועל העונה.עוד תיתחנן שייפטרו אותך.מי אתה מיסתמך על מנכ'ל אוהד כ"ס .גם הו אולך הבייתה.וגם יונגר לא ישאר פוה.תעשה צעד תגיד אני בורח.תיתחנן ליברוח..

  5. אוהד מהלב

    מסאי דגו הבעייה האחרונה של הקבוצה,אסור בשום פנים ואופן לפטר אותו.

  6. רונן

    רבותי אם הפועל תרד אפשר לגרוס את איצטדיון ..עוד מעט הפועל ת"א ובני יהודה חוזרים לבלומפילד מה ישאר מכבי פ"ת עם שתיים וחצי אוהדים אפשר לסגור את הבסטה היו היתה הגדה שהזנחנו אותה כולנו אשמים איך אימפריה התפוררה לנו בין היידיים ……

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר