גיא בלום. צילום: עזרא לוי
גיא בלום. צילום: עזרא לוי

סוער בהפועל: בלום זומן לשימוע לפני פיטורים, נעשתה פנייה לתומר קשטן

יממה לפני משחק החוץ של הקבוצה בעפולה, התבשר המנכ"ל, ששכרו ממומן על ידי עמותת הכחולה, כי הוא צפוי לעזוב את המועדון. השימוע יתקיים ביום שלישי. איציק כהן צפוי להחליפו. המאמן עלול לקבל הודעה דומה במידה והקבוצה לא תנצח מחר, אך עו"ד יונגר טוען: "החלפתו של דגו כלל לא הפרק"

פורסם בתאריך: 9.12.18 17:26

דרמה בהפועל, קצת יותר מ-24 שעות לפני משחק החוץ של הקבוצה מחר (שני) מול הפועל עפולה. אחרי ארבעה חודשים בלבד בתפקיד, המנכ"ל גיא בלום קיבל היום מכתב זימון לשימוע לפני פיטורים, בעוד שהמאמן מסאי דגו עלול גם הוא לסיים את תפקידו במידה והקבוצה לא תצליח לקטוע מחר את רצף המשחקים ללא ניצחון, שעומד כבר על שמונה בכל המסגרות. ל"ספורט מלאבס" נודע כי כבר בשבוע שעבר, מיד לאחר ההפסד לנס ציונה, נעשתה פנייה מצד גורמים במועדון למאמן הקבוצה בעונה שעברה תומר קשטן, שהשיב כי הוא כרגע תחת חוזה בקבוצת הנוער של הפועל קריית שמונה.

תומר קשטן. צילום: זאב שטרן

תומר קשטן. צילום: זאב שטרן

בכל הנוגע לבלום, שהומלץ לתפקיד על ידי עמותת הכחולה שגם מממנת את שכרו, ההחלטה נובעת בעיקר מכך שלא הצליח לגייס ספונסרים למועדון וממספר תקריות בינו לבין התורמים של הפועל. השימוע ייערך ביום שלישי, עם חזרתו של המפרק עו"ד יצחק יונגר מחו"ל. מי שצפוי למלא את מקומו של בלום הוא יו"ר מחלקת הנוער, איציק כהן. "הוא פגע בשחקנים, במאמנים, בספונסרים ובחברי מועדון המאה, אי אפשר להמשיך ככה יותר", אמר גורם במועדון על בלום. "לא יכול להיות שמנכ"ל נמצא כל כך הרבה זמן במועדון ולא גייס אפילו שקל אחד". תגובתו של בלום תובא לכשתתקבל. "כרגע בלום המנכ"ל ועדיין לא פוטר", הגיב המפרק עו"ד יונגר. למרות שהיא מממנת את שכרו, נציגי הכחולה לא עודכנו במהלך.

בכל הנוגע למעמדו של דגו, גורמים במועדון טוענים כי ישנה אכזבה גדולה מהביצועים של הקבוצה תחת המאמן, וכי נראה שהוא לא מצליח להוציא את הקבוצה מהתקופה הקשה בה היא נמצאת. "גם בהפועל כפר סבא דגו פתח טוב ואז התרסק", טענו במועדון. "גם כאן, הוא מאשים את כל העולם חוץ מאת עצמו. הוא בחר את כל השחקנים, שום שחקן לא הוכתב לו. עכשיו הוא מבקש להחליף שישה שחקנים ולמעשה מודה שהוא טועה".

מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

עוד טענו במועדון כי המאמן ביקש לצרף 5-6 שחקנים בחלון ההעברות של חודש ינואר על חשבון שחקנים שישוחררו, אך בהפועל ממתינים כאמור לתוצאת המשחק מחר בעפולה. "במידה והפועל לא תנצח מחר דגו יוחלף", קבע בנחרצות גורם במועדון. "ישנה אפשרות שגם במקרה של ניצחון הוא לא יישאר". לעומת זאת, עו"ד יונגר סתר את הטענות ואמר כי "החלפתו של דגו כלל לא הפרק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מכיר מקרוב

    את הכל מנהל גל חצור שקשה לו להתמודד עם בלום כי הוא לא סופר אותו אז הכי טוב בשבילו זה להביא את איציק כהן שיהיה השפוט שלו ויעשה כל מה שהספונסרים חצור ויטאח יגידו לו . ככה הפועל פ"ת מתנהלת ואחר כך עוד שואלים למה המועדון מתפרק
    שלושה אנשים שמרסקים את המועדון המפורק הזה גל חצור , יוגב יטאח ודני משיח שהוא בכלל עבד כי ימלוך ויד ימינו של חצור .
    מה שהכי חשוב שהילדים שלהם ישחקו למרות שאין להם מושג
    מועדון בושה שלא יגיע לכלום כל עוד השלושה האלה נמצאים בתוכו

  2. מכיר מקרוב

    מעניין עם כמנכ"ל איציק כהן גם יקום בשעה 14:00 בצהריים
    הפועל פ"ת מבזים את עצמם כי אם זה המנכ"ל ככה נראה הפרצוף שלהם
    אבל את צוות הספונסרים חצור , יטאח ומשיח לא מעניין כלום ולא מעניין שהמועדון יתקדם להם מתאים המצב הזה וככה הם מנהלים ועושים מה שהם רוצים .
    הקהל הסתום חושב שחצור מציל את המועדון . מתי יבינו כבר שחצור הורס את המועדון הוא והשפוט שלו מר משיח

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    כול הכבוד. לגל חצור. ולחברו.שרוצים בהצלחת המועדון. יישר כוח.קדימה מי שריציני כמוהם שייעזור למועדון. קדימה רק אנשיי המועדון. ינהלו..דודי אלון שדרג את עצמך במקום אחר.וגם אתה דייגו.פה זה לא ארץ הסיפורים. קדימה. הביתה
    י.

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    בנתיים מי שמחזיק את הקבוצה. ומביא מזומנים זה גל חצור.וחברב.לא יונגר.ולא אוהד כפר סבה .בלום.ולא דיגו.ולא.דודי אלון.חביבי תעריך את זה אתה מהטיפוסים.שלה מעריכים. שום דבר.מי שהרס את הפועל.יושב במיגדלים במנהטן.אתה צריך להכיר את גל מיקרוב.ותבין איזה איש ישר.בגובג העניים.תפנים תחזור לעצמך.

  5. מכיר מקרוב

    לך תלמד לכתוב בלי שגיאות .
    המזל של גל חצור שרב האוהדים של הפועל סתומים כמוך ובולעים את העבודה בעניים שהוא וחבריו הספונסרים עובדים עליכם .
    מר חצור הרוויח מהפועל הרבה יותר ממה שהוא נותן . כולו מונע מאינטרסים אישיים בלבד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר