דודי אלון. צילום: זאב שטרן
דודי אלון. צילום: זאב שטרן

דודי אלון: "האוהדים אומרים מה שהם חושבים וזה בסדר, אני מאמין בעצמי וביכולות שלי"

שוער הפועל, שספג שריקות בוז מהאוהדים רק לפני מספר שבועות, חתום על שלוש הנקודות בעפולה ואומר: "מתחילת העונה אני מוכיח את עצמי". עמרי הרמתי שוחרר לבקשתו

פורסם בתאריך: 12.12.18 12:55

רגע לפני שהיא מתחילה להתייאש מסיכויי ההישרדות וכשהיא עם הגב אל הקיר, סוף סוף קטעה הפועל את הרצף הבלתי נסבל של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון ושמונה בכל המסגרות. ה-1:2 על הפועל עפולה, שהושג עם הרבה אופי אחרי פיגור מוקדם, חילץ את הפועל מהמקום האחרון ופתח את המאבק בתחתית.

מי שראוי להרבה יותר ממילה טובה הוא השוער דודי אלון, שהציג יכולת מצוינת וקינח בעצירת פנדל של תומר סויסה, הפנדל השני שאלון מציל העונה. "בספסל שלנו דיברו על זה שסויסה פנדליסט מעולה וכבש את כל עשר הבעיטות האחרונות שלו, אז אני שמח שעצרתי לו את הרצף", אמר אלון. "לעצור פנדל זה תמיד מיוחד, זה ההיי-לייט של השוער וכל אחד חולם על זה, אבל בסופו של דבר זה חלק מהעבודה. אני שמח שלא נשברנו כמו במשחקים קודמים למרות הפיגור, האמנו בעצמנו וניצחנו את המשחק. כיף לנצח סוף סוף וזו הפעם הראשונה העונה שאנחנו יוצאים מהמקום האחרון".

אלון, 21, השתחרר לפני שלושה חודשים מצה"ל, שם שירת כעובד כללי בצריפין. במשך ארבע שנים שיחק במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ואשתקד היה שותף לעלייה האדומה של הקבוצה הבוגרת בחזרה לליגת העל כששימש כשוער השני של אריק ינקו ושותף במספר משחקים בשלהי העונה. זו הפעם הראשונה שהוא משמש שוער ראשון בקבוצת בוגרים.

במהלך העונה עבר אלון תקופה לא פשוטה כשמספר טעויות שלו הובילו לביקורת נוקבת בקרב הקהל, שסבר כי אינו מנוסה מספיק ואף שרק בוז בכל פעם שנגע בכדור במהלך ההפסד 2:1 להפועל כפר סבא. בסיום המשחק בעפולה ולאחר בקשת השחקנים, זכה אלון לעידוד שהגיע לו מיושבי היציע, ונראה היה שהוא מעט נרגש.

"האוהדים תמיד אומרים את מה שהם חושבים וזה בסדר", אומר אלון. "אני מאמין בעצמי וביכולות שלי ובכל משחק מגיע כדי לעשות את המקסימום למען הקבוצה. מתחילת העונה אני מוכיח את עצמי, ברור שיש ימים טובים יותר וטובים פחות, אבל תמיד אתן את כל כולי. אני מודה למסאי דגו על הקרדיט והבמה שנתן לי ומנסה להחזיר לו בכל שבוע על המגרש. יש אצלנו הרבה צעירים רעבים שרוצים להצליח ואני מאמין שאנחנו יכולים לעמוד במשימה ולהישאר בליגה". בנושא אחר, הקשר עמרי הרמתי שוחרר לבקשתו כדי להתמקד בלימודים אקדמיים וצפוי לעבור לשחק בליגה נמוכה יותר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    צריך המשכיות. מר דודי אלון. לא שופטים על פי מישחק אחד.שוער צריך להיות יציב.שוער זה שמונים אחוז מהקבוצה

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    צריך המשכיות. מר דודי אלון. לא שופטים על פי מישחק אחד.שוער צריך להיות יציב.שוער זה שמונים אחוז מהקבוצה. מאכל לך הצלחה

  3. ששון

    יחיאל אתה צודק בכל מילה
    עד עכשיו דודי אלון הביא 3 נקודות
    אבל כמה נקודות הלכו לנו בגלל טעויות של דודי אלון
    ככה זה בארץ שחקן נתן משחק אחד טוב עשו אותו בופון או מסי
    מקווה לעתיד טוב יותר
    יחיאל ימלך!
    אוהב לקרוא את התגובות שלך⚽️

  4. זיו

    אחלה "סיקור" של הספורט בעיר- כדורגל, כדורגל ועוד פעם כדורגל. הענף המאוס אולי הוא מספר 1 בישראל, אבל אני מבין שאת מלאבס לא מעניינים ענפים מס' 2,3,4,5, וכו'. עיתונות במיטבה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר