אוהדי הפועל, עו"ד יצחק יונגר. צילום: זאב שטרן, יח"צ
אוהדי הפועל, עו"ד יצחק יונגר. צילום: זאב שטרן, יח"צ

עו"ד יונגר: "אם אדע שהברירה היא למכור עכשיו ב-300-500 אלף שקלים או לא למכור, אמליץ לא למכור"

המנהל המיוחד של הפועל עדיין מסרב להתחייב כי יוציא את הקבוצה למכרז בתקופה הקרובה, למרות מסרים שהועברו לו על ידי הכחולה כי תהיה מוכנה להעלות את הצעתה ב-100-200 אלף שקלים נוספים

פורסם בתאריך: 17.12.18 11:11

בהפועל אמנם מעודדים משני ניצחונות הליגה הרצופים, שקירבו אותה לחוף מבטחים, אך חלק גדול מהאוהדים ממשיכים לחכות לפרסום המכרז למכירת הזכויות הניהול במועדון. במסגרת המשא ומתן הלא רשמי המתנהל, כך נראה, בין עמותת הכחולה לעורך הדין יצחק יונגר, הועברו מסרים לא רשמיים למנהל המיוחד לפיהם עמותת האוהדים תהיה מוכנה להוסיף להצעה המקורית, שעמדה על 300 אלף שקלים, 100-200 אלף שקלים נוספים, בתנאי כמובן שהמכרז יפורסם לפני סוף מועד ההעברות של חודש ינואר. המסרים הועברו לאחר פגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין נציגי הכחולה לנציגי מועדון המאה.

עו"ד יונגר, מצידו, ממשיך להציג חזית קשוחה, בעוד שעד יום שלישי הבא יצטרך לעדכן את בית המשפט בנוגע להמלצתו בנוגע לפרסום המכרז. עד אז, טען המפרק כי הייתה צריכה להתקיים פגישה בשבוע שעבר בין אחד המציעים לראש העירייה, רמי גרינברג, שנדחתה על ידי מזכירתו של האחרון מטעמי לו"ז צפוף.

על הטענות לפיהן אין משקיע "אמיתי" פרט לכחולה והעיכוב בפרסם המכרז נועד להלחיץ את עמותת האוהדים או לחלופין לגרום לה להגיש הצעה גבוהה יותר הגיב המנהל המיוחד: "אני שלחתי את הכחולה לדבר עם אנשי עסקים ולהגיש הצעה משותפת עם גוף נוסף שמוכן להשקיע כספים. לצערי הם פנו לבית המשפט ומאז לא בקשר איתי. זו לא שאלה של להלחיץ, אבל אם בסופו של דבר אדע שהברירה היחידה היא למכור עכשיו ב-300 אלף שקלים, ב-500 אלף שקלים או לא למכור, אני אמליץ לא למכור ולחכות לקראת סוף העונה. זה לא כי אני רוצה להלחיץ אותם, אלא לדאוג לנושים. 300 אלף או 500 אלף לא מכסים כמעט שום דבר".

על ההשוואה למצבה של הפועל תל אביב בזמנו הוסיף עו"ד יונגר: "כולם נותנים לי כדוגמה את הפועל תל אביב, אבל יש הבדל גדול מאוד. להפועל תל אביב היו התחייבויות מאוד משמעותיות שלא הייתה יכולה לעמוד בהן ולכן הייתה חייבת למכור את הקבוצה כי לא היה כסף לתקציב. אני לא במצב הזה. התקציב שלי מאוזן פחות או יותר ואני יכול לסיים את העונה בלי לקבל כסף, כך שאין אלמנט של לחץ".

סכום נוסף שמקווים שיוזרם לקופת המועדון הם 225 אלף השקלים שקיזזה עיריית פתח תקוה, שאף מצאה לנכון לתקוף את התנהלותו של המפרק, עו"ד יצחק יונגר. "בית המשפט יחייב אותם להחזיר את הכסף", הגיב עו"ד יונגר. "בעירייה כתבו שאני התחננתי וביקשתי, הם רק שוכחים שלהם יש אינטרס גדול יותר שהפועל פתח תקוה תמשיך, אני רק אורח. יפה לכתוב שהתחננתי, אבל בפועל זה לא היה כך. בית המשפט הרים גבה על ההחלטה שלהם לקזז ועכשיו הם אומרים שהם לא ספקים. הרי החובות הם על השימוש במגרשים. לחברה הכלכלית אסור לקזז אבל להם מותר? זו התנהלות לא ראויה. ברמה המשפטית אין להם שום סיכוי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר