ניב טל, מוטי קקון. צילומים: זאב שטרן
ניב טל, מוטי קקון. צילומים: זאב שטרן

חיזוק לחוד: מוטי קקון וניב טל יאמנו את חלוצי מחלקת הנוער של הפועל

שני שחקני העבר הגדולים של המועדון יתחילו בשבוע הבא בתפקיד. "הרבה זמן זה היה באוויר ועכשיו זה יוצא לפועל", אמר העיט

פורסם בתאריך: 19.12.18 15:47

לאחר מספר שבועות בהם היו ניסיונות להוציא את המהלך לפועל, מונו שחקני העבר של הפועל, מוטי קקון וניב טל, למאמני החלוצים במחלקת הנוער. השניים יחלו בעבודתם בשלישי הבא כשיעבירו אימון ראשון לחטיבה הבוגרת ושלושה ימים לאחר מכן ייערך אימון לחטיבה הצעירה.

בשלב הראשון השניים יעבירו שני אימונים בשבוע וייבנו תוכנית לקראת המשך הדרך. קקון וטל, כזכור, הצהירו פעמים רבות בעבר על תמיכתם בעמותת הכחולה, כאשר טל אף לוקח חלק בבניית התכניות של העמותה לניהול המועדון לאחר רכישתו. "הרבה זמן זה היה באוויר ועכשיו זה יצא לפועל", אמר קקון. "דיברתי עם ניב שיותר דחף את העניינים ואני שמח שזה קורה. נלמד תוך כדי תנועה".

הבשורות החיוביות בנוגע למחלקה לא מסתיימות רק בצירופם של שני שחקני העבר של המועדון, כאשר קבוצת הנוער ממשיכה להרשים מאז מונה המאמן משה שפירא לתפקיד. מאז הגיע לקבוצה במחזור השמיני זכה המאמן ב-10 נקודות מתוך 12 אפשריות ובנוסף עברה הקבוצה את הפועל חיפה במסגרת הגביע. בשבת הביסה הפועל 0:3 את המוליכה ערב המחזור, הפועל אשקלון, שירדה בעקבות ההפסד למקום השלישי. אלמוג פינטו ונדב ראובני כבשו במחצית הראשונה, אופק אושר חתם שלוש דקות לסיום.

קבוצת הנוער של הפועל. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

"יש כאן קבוצה חזקה עם הרבה שחקנים טובים שרבים מהם יכולים להתקדם לבוגרים של הפועל פתח תקוה", אמר שפירא, שתחתיו ספגה עד כה הפועל שער חובה בודד. "מגיע קרדיט גם למאמן הכושר אלמוג נמשיץ ולעוזר המאמן קלמי סבן שעובדים איתי בשיתוף פעולה מלא". בתום 11 מחזורים מדורגת הפועל במקום השמיני בליגה הלאומית מחוז דרום עם 15 נקודות, מרחק 9 מהמוליכה הפועל ראשל"צ. "כשהגעתי אמרו לי שהמקום השמיני ייחשב להצלחה", אמר המאמן. "עם כל הכבוד לקבוצות אחרות, הפועל פתח תקוה היא דרגה או שתיים מעל ברמת המועדון. הקבוצה הזו צריכה להיות בליגת העל ואין סיבה שלא נשאף להגיע לשם". בשבת (10:45) תפגוש הפועל בחוץ את השנייה בטבלה, גדנ"ע יהודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר