אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

להחרים את משחקי הבית של הפועל? בדיוק ההיפך

גם אותי ההתנהלות של עו"ד יצחק יונגר עם המכרז מעצבנת, אבל אני חושב שהמחאה צריכה להיות שונה

פורסם בתאריך: 24.12.18 09:50

זה מה שיפה בעמותה דמוקרטית ושקופה: אפשר להביע דיעה הפוכה להחלטת הוועד המנהל. וזו לא רק החלטה של הוועד המנהל. גם ארגון האוהדים המרכזי, זה שמעודד ללא הפסקה, קיבל החלטה דומה: מחרימים את משחקי הבית של הפועל עד שהוא ייכנע ללחץ – עו"ד יצחק יונגר, המפרק שאמר מכרז ולא קיבלנו, ובאמת יש משהו קצת מעצבן בהתנהלות שלו.

# בדרך כלל שמים את הכוכבית בסוף, אבל הנה, אני אשים אותה כאן, די בהתחלה: הכחולה היא הדבר הכי טוב שקרה להפועל לצד ימי האליפויות ותקופת גרנט, היא הסיכוי היחיד של הפועל, וההתנהלות של עו"ד יונגר עם המכרז מרגיזה גם אותי. הפועל הייתה כבר צריכה להיות של הכחולה ועסוקה עמוק בתוכניות לחלון ההעברות של ינואר. אני גם חושב שלגיטימי להפעיל עליו לחץ תרבותי ומכובד, כדי ש"ייתן כבר גז ויוציא את הפועל למכרז". אני חושב גם שמבין אפשרויות המחאה הקיימות מחאת יציעים ריקים, או יותר נכון כמעט ריקים (כי אני מתכוון ללכת מחר למשחק ויש עוד כמה בודדים כמוני) היא בהחלט לגיטימית.

אבל מה לעשות, אני חושב שונה לגמרי מההחלטה שהתקבלה. אני חושב שלא מחרימים קבוצה, בטח לא במקרה הזה. אני חושב שבאים, ממלאים את היציעים, מראים את העוצמה של הקהל ומנצלים את העוצמה הזו למחאה. בסוגריים אני רוצה להזכיר שיש ירידה גדולה בכמות הקהל ביחס לפתיחת העונה בגלל ההפסדים והיכולת החלשה. אני רוצה לומר שאני לא חושב ש-150 אוהדים במקום 500 יעשו את ההבדל וימחישו את המחאה. אני חושב שמחאה אקטיבית ביציעים, עם נוכחות, בניגוד למחאה פאסיבית של חרם, יחד עם הפגנות במקומות הנכונים, יעשו את העבודה, בואו נאמר, לא פחות טוב.

מעבר לכך, אני אופטימי. הקבוצה תהיה של הכחולה. אם לא עכשיו אז בקיץ. וכשזה יקרה יש לי עניין שהפועל  תהיה בליגה הלאומית – קרוב יותר לליגת העל ששם מקומה בסופו של דבר. ויש לי עניין שהפועל תנצח היום את בני לוד. כל מחאת חרם כזו מקטינה קצת את הסיכויים.

אז אני מכבד מאוד את אלו שמחרימים, ומצפה שיכבדו גם את אלו שחושבים אחרת ומחליטים להיות ביציע. אני מקווה גם שאלו שחושבים שדרכם ורק דרכם היא הנכונה, יצליחו להתעלות ולהבין שיש גם דרך אחרת, לא פחות טובה, לא פחות חכמה, לא פחות נכונה. אני מקווה שהם יצליחו להבין שאלו שחושבים אחרת הם לא אוהדים פחות טובים מהם. אני מקווה שהם יצליחו להימנע מתגובות פופוליסטיות.

אני מקווה שהפועל תנצח היום, שמר יונגר יוציא את המכרז במהרה, ושהכחולה כמובן תזכה בו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    אייל אן.בעייה אתה תשלם .את החובות לנושים.ועים 300.000 אלף.תיסעו לסוף שבוע. ואז מה ההמשך. שוב פעם פרוק?ניראה לי שאתה גם הזויי..השופטת. לא תאשר.לכם.חבל על בושת הפנים בבית המישפט. יאושר רק אים תביאו איש.מיליונר שיהיה ערב.

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    אייל אן.בעייה אתה תשלם .את החובות לנושים.ועים 300.000 אלף.תיסעו לסוף שבוע. ואז מה ההמשך. שוב פעם פרוק?ניראה לי שאתה גם הזויי..השופטת. לא תאשר.לכם.חבל על בושת הפנים בבית המישפט. יאושר רק אים תביאו איש.מיליונר שיהיה ערב.שהפועל לא תיתפרק שוב.

  3. י. חוטה

    אייל יצחקי היקר אני לגמרי מזדהה איתך.
    ימים טרופים אלו מזכירים לי את הופעת הבכורה שלי נגד ב"ש כשהחלפתי את יניב יניב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר