היציע הדליל הערב בראש הזהב
היציע הדליל הערב בראש הזהב

השקט שנשאר: הפועל סיימה ב-2:2 מול בני לוד לעיני כ-200 אוהדים בלבד

האווירה הרגועה ביציעים נוכח מחאת האוהדים הייתה ההפך הגמור מהמשחק הדרמטי על כר הדשא ב"ראש הזהב". גל לוי העלה את הכחולים ליתרון, האורחת הפכה, אך רוי מליקה המחליף סידר למסאי דגו ושחקניו נקודה חשובה בתוספת הזמן. עשרות אוהדים ראו את המשחק בפאב הסמוך

פורסם בתאריך: 24.12.18 22:20

כ-200 אוהדי הפועל, 50 נוספים שצפו במשחק כמחאה בפאב הסמוך ועוד רבים שצפו במשחק מהבית, כבר מכירים את התסריט בעל פה. הפועל מובילה, היריבה משלימה מהפך ובסופו של דבר מגיע שער שוויון דרמטי שמציל את הכחולים מהפסד. כך גם היה הערב (שני) בפעם הרביעית העונה, מול בני לוד, עם 2:2 בסיום. מחאת האוהדים, אותה הובילו עמותת הכחולה והחזית הכחולה הורגשה מאוד באצטדיון, כאשר למעט רגעים אחדים במשחק השחקנים לא זכו כלל לעידוד והיציע היה ריק כמו שלא היה עד כה העונה, למרות שני הניצחונות הרצופים איתם הגיעה הפועל למשחק.

צפו באוהדים בפאב:

על המגרש הפועל עלתה ליתרון בדקה ה-17. גל לוי נשלח לרחבה, לוד טענה לנבדל שלא נשרק, הסקורר של הפועל חתך שמאלה ובעט כדור שפגע ברגלו של אולריש מלקה וחדר פנימה, 0:1. שער רביעי של לוי בשלושה משחקים. אותו מלקה תיקן בדקה ה-33 כשנגח כדור קרן שדודי אלון לא יצא אליו. הכדור פגע בקובי מור וחדר לרשת, 1:1 בהפסקה.

גל לוי חוגג את השער הראשון

גל לוי חוגג את השער הראשון

שני חורים משמעותיים בהגנה של הפועל בפתיחת המחצית השנייה אפשרו ללוד להפוך את המשחק. תחילה הדף אלון בעיטה מקרוב של מורד אבו ענזה, רז שביט רק היה צריך לנשוף מול שער חשוף מ-3 מ', אבל ירין חסן גלש משום מקום והציל שער בטוח. בדקה ה-55 זה כבר נכנס, כשאבו ענזה החופשי הקפיץ מעל אלון שיצא לעברו והמשיך פנימה, 1:2 לוד.

מכאן והלאה עברה האורחת לבזבז זמן בצורה מופגנת, מה שהוביל את איתן שמואלביץ להוסיף 8 דקות. בדקה ה-92 אמאדו סוקונה חדר לרחבה והוציא רוחב מצוין למחליף רוי מליקה, שהשווה מקרוב, 2:2. עד הסיום אוהדי הפועל המעטים שהיו ביציע החסירו פעימה אחרי ספק עבירה על סף הרחבה של ירין חסן על ויקטור מרעי, אבל שמואלביץ היה קרוב, הורה להמשיך והתוצאה נותרה בעינה. הפער בין השתיים נותר על 3 נקודות – 10 להפועל במקום הלפני אחרון ו-13 ללוד במקום המוביל למבחנים. ביום שישי תתארח הפועל אצל הפועל רמת גן.

הרכב: דודי אלון, שי מושל, ירין חסן, טימור רודוסלסקי (70, דניאל שוורצבוים), קובי מור (79, רוי מליקה), רם לוי, סימון פאמבו, עמית מזרחי (62, רוי רונן), גל לוי, שגיא דרור, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. ייחיאל כחול ויסוקר 54 שנה

    הכחולה. אתם כבר לא כחולים..היום סגרתם לעצמכם את הדלת בפנים. ושתדעו אתם אוהדים. מזוייפים. ותמישכו לחלום על מיכרז .את הקבוצה לא תקבלו.בדוק.בדוק.

  2. כחולים וותיקים

    כחולה.היום גילתם את הפרצוף האמיתי שלכם בילעדכם הפועל תמשיך להצליח.ואתם קפלו את המיזוודת.ולכו תיפתחו קבוצה בליגה ג'.היבדתם אמון בחברים שהיצתרפו אלכם.אוהדים אמיתיים ניבחנים בשעת צרה.אתם לא רהויים לנהל את הפועל.זמנכם עבר.באיי באיי

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמובן. דייג.תמיד נישהר.דייג.צריך להיתפלל שהדייג בשער לא יוריד אותנו ליגה

  4. וותיק כחול

    כמובן. דייג.תמיד נישהר.דייג.צריך להיתפלל שהדייג בשער לא יוריד אותנו ליגה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר