סימון פאמבו. צילום: עזרא לוי
סימון פאמבו. צילום: עזרא לוי

הפועל לא הפקידה ערבות, רכבו השכור של פאמבו נלקח במהלך המשחק

אירוע חריג התרחש אתמול במהלך התיקו 2:2 הביתי מול בני לוד, כאשר עובדי חברת ההשכרה לקחו בחזרה את הרכב השכור של השחקן, לאחר התראות רבות שהתקבלו בימים האחרונים. שאר עובדי המועדון אשר ברשותם רכב שכור ולא הופקדה עבורם ערבות קיבלו הודעה כי רכבם יילקח עד מחר. עו"ד יונגר: "הנושא נפתר"

פורסם בתאריך: 25.12.18 11:00

אם חשבתם שהסיפורים הביזאריים בהפועל הסתיימו עם הכניסה להליך הפירוק, מסתבר שלא כך הדבר. במהלך התיקו 2:2 אתמול (שני) מול בני לוד, נציגי חברת השכרת הרכב איתה עובד המועדון, הגיעו לאצטדיון ולקחו בחזרה את הרכב של שחקן הקבוצה סימון פאמבו, שבאותו זמן בכלל היה על כר הדשא.

האירוע, שמזכיר ימים אחרים שידע המועדון עד לא מזמן, התקבל בהפתעה אצל השחקן ועל ידי חבריו לקבוצה. פרט לפאמבו, שאר עובדי המועדון אשר מחזיקים ברכב שכור ואשר לא הופקדה ערבות עבורם, קיבלו בשבוע האחרון התראות בהן התבקשו להחזיר את הרכב השכור אותו קיבלו, כאשר בהתראה האחרונה נאמר כי הרכבים יילקחו מהם עד מחר.

הבעיה, כך על פי גורמים במועדון, נעוצה בחוסר הרצון של המנהל המיוחד עו"ד יצחק יונגר, להפקיד בחברת ההשכרה ערבות למקרה שייגרם נזק לאחד הרכבים. על פי גורמים במועדון, בשבועות האחרונים הגיעו מספר רב של התראות מחברת ההשכרה על כך שהם ידרשו את הרכב במידה והנושא לא יוסדר, אך הנושא לא טופל עד האירוע אתמול.

"הנושא נפתר", הגיב עו"ד יונגר. "החברה רצתה כרטיס אשראי לביטחון. לחלק מהעובדים שמחזיקים ברכב אין אפשרות לשים כרטיס אשראי אז היה צריך למצוא לזה פתרון. הגענו להסכמה שאני אפקיד מראש את התשלום עבור חודשיים קדימה ובזה פתרנו את הבעיה. זה לא בסדר שבאו לקחת את הרכב באמצע המשחק כי אין שום בעיה עם התשלומים השוטפים, זאת התנהגות לא ראויה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר