דיוויד אבידור. צילום מתוך האתר הרשמי של ניו יורק רד בולס
דיוויד אבידור. צילום מתוך האתר הרשמי של ניו יורק רד בולס

הפועל מתחזקת: דיוויד אבידור סיכם וינחת בסוף השבוע, רודוסלסקי עשוי לעזוב

הבלם היהודי-אמריקאי בן ה-26 לא ייחשב כזר ועשוי לבוא על חשבונו של רודוסלסקי, שאינו מספק את הסחורה

פורסם בתאריך: 27.12.18 15:59

שינוי ראשון במצבת השחקנים בהפועל לקראת פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר. הבלם דייוויד אבידור סיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי לנחות בסוף השבוע בישראל על מנת לחתום רשמית על חוזהו. אבידור היהודי-אמריקאי, שלא ייחשב כזר, צפוי להצטרף ככל הנראה על חשבונו של הבלם היהודי-קזחי טימור רודוסלסקי, שלא מספק את הסחורה.

כידוע, בשל התקציב הנמוך של הפועל אין לה אפשרות להתחזק בנוסף לסגל הקיים, וכל צירוף של שחקן ייעשה בכפוף לשחרור אחר. במועדון אישרו כי אבידור סיכם את תנאיו, אך ציינו כי טרם התקבלה החלטה סופית באשר לרודוסלסקי, שסובל מפציעה בברכו וצפוי לעבור צילום בשבוע הבא כדי לברר את חומרת הפציעה.

אבידור בן ה-26, שנבחן בהפועל בחודש שעבר, שיחק בקולג' באוהיו לפני שחתם על החוזה המקצועני הראשון שלו במדי דאלקורד השבדית, ששיחקה אז בליגה השלישית בארצה. אבידור התקשה להשתלב בקבוצה והושאל לקבוצה מהליגה החמישית, עד שב-2016 חתם בטולסה מה-USL (ליגת המשנה של ארצות הברית). במדי טולסה כבש שער אחד ב-29 הופעות, עד שלפני שנה וחצי חתם בקבוצת המשנה של ניו יורק רד בולס, במדיה כבש שער אחד ב-19 הופעות. קבוצתו האחרונה הייתה האקה מהליגה השנייה בפינלנד במדיה רשם שער אחד ב-21 הופעות, כאשר העונה בפינלנד הסתיימה בסוף חודש אוקטובר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    לטעמי זה בכלל לא חיזוק
    אלא החלפת שחקן חלש בשחקן חלש
    הזמן יגיד אם צדקתי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר