הפועל מול הפועל רמת גן
הפועל מול הפועל רמת גן

הפועל הפסידה 2:1 להפועל רמת גן, האוהדים באו בטענות לדגו

בעוד שהם ממשיכים לחכות למכרז שיוציא את המועדון לדרך חדשה, אוהדי הפועל קיבלו היום הוכחה נוספת למצבה הקשה של הקבוצה, שנראה שללא רענון משמעותי לא תצליח לשרוד בליגה. שגיא דרור כבש בפנדל, אך הכחולים שוב ספגו מהפך, ממנו לא הצליחו לחזור. האוהדים ביקרו את המאמן על ניהול המשחק והחילופים

פורסם בתאריך: 28.12.18 18:00

הפועל ממשיכה להסתבך בתחתית וחמור מכך, לסבול מסף שבירה נמוך בכל פעם שהיא עולה ליתרון. מי שנהנתה הפעם היא הפועל רמת גן, שביצעה היום (שישי) מהפך בדרך לניצחון 1:2. כ-150 האוהדים הכחולים שהגיעו לאצטדיון רמת גן קיוו לסיים בטעם טוב את השבוע הזה, לקראת מה שעשוי להיות אחד מהשבועות הגורליים בתולדות המועדון, עם יציאתו הצפויה של המכרז לרכישת הפועל. אלא שכרגיל כשעוסקים בהפועל פתח תקוה, ציפיות לחוד ומציאות לחוד.

הפתיחה, כרגיל, הייתה כחולה. אמאדו סוקונה הגיע למצב מצוין בדקה השלישית אבל טל בומשטיין הדף. בדקה ה-20 ישראל ראש דחף את סוקונה ברחבה ושגיא דרור שלח מדויק ימינה את הפנדל, 0:1 להפועל בהפסקה. למרות השער, דרור בוודאי לא ירצה לזכור את המשחק הזה, שהיה מהחלשים שלו העונה. האוהדים, בינתיים, המשיכו למחות כנגד המפרק, עו"ד יצחק יונגר, וקראו לו להוציא את הפועל למכרז בהקדם לקראת פתיחת חלון ההעברות.

במחצית השנייה הם שוב חזו בפעם המי יודע כמה בקאמבק של היריבה. בדקה ה-55 שלח מושיקו לוגסי כדור מעיגול האמצע היישר למחליף עדן הרשקוביץ, שהתגבר על ספיר יתח ושלח שטוח לפינה, 1:1. שבע דקות אחר כך יצא רז נחמיאס למבצע אישי, עבר את דרור ואת סימון פאמבו ומ-18 מ' שלח כדור אדיר לקורה ופנימה והשלים מהפך, 1:2 לרמת גן. למרות שהפועל שיחקה רע במשך דקות ארוכות עוד לפני השערים שספגה, בחר המאמן מסאי דגו לערוך את החילופים הראשונים שלו רק בדקה ה-65. החלפתם של סימון פאמבו ורוי מליקה התקבלה בזעם גדול את יושבי היציע, שבאו בטענות קשות לעברו של המאמן, שנמשכו עד לסיום המשחק.

הפועל אכן איבדה את מרכז השדה אחרי החלפתו של פאמבו והייתה לא מדויקת. גל לוי, עמית מזרחי ודניאל שוורצבוים עוד קיבלו הזדמנויות להציל נקודה, בהתאם לתסריט המוכר, אבל נכשלו בזה אחר זה ושלחו את קבוצתם להתנחם בהפסד 1:0 של לוד לעכו, שהותיר את הפער מהמקום המוביל למבחנים על שלוש נקודות, בעוד שהפער מהמקום ה-13 עומד כבר על שמונה נקודות. בסיום המשחק המשיך דגו לשמוע טענות קשות מצד האוהדים, אשר חלקם גם דרשו שיתפטר מתפקידו. ביום שני הבא תארח הפועל את הפועל קטמון.

הרכב: דודי אלון, שי מושל, ירין חסן, ספיר יתח (78, רוי רונן), קובי מור, רם לוי, סימון פאמבו (65, דניאל שוורצבוים), גל לוי, שגיא דרור, רוי מליקה (65, עמית מזרחי), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    מברוק. לתומר קשטן.בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר