אלעד גבאי. צילום: עזרא לוי
אלעד גבאי. צילום: עזרא לוי

מהפכת ינואר החלה: גבאי, רודוסלסקי ושקד שוחררו מהפועל, עומר ורד חוזר

השלושה, שלא עמדו בציפיות של הצוות המקצועי, סיימו את דרכם בקבוצה בכדי לפנות תקציב לשחקני רכש. אבידור נחת וערך אימון בכורה, המגן הימני ששוחרר מהפועל רעננה ישוב לקדנציה שנייה. למרות שהכחולה עמדה בכל דרישותיו של עו"ד יונגר, המנהל המיוחד טרם פרסם את המכרז

פורסם בתאריך: 30.12.18 18:35

בזמן שבהפועל ממשיכים לחכות בכיליון עיניים למכרז ו/או לבשורה שיש כסף לחיזוק הקבוצה, בצוות המקצועי כבר החלו לעבוד לקראת פתיחת חלון ההעברות בשבוע הבא. הבלם דיוויד אבידור נחת בישראל וערך היום (ראשון) אימון בקבוצה, כאשר הוא צפוי לחתום רשמית לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. כצפוי, צירופו יהיה במקומו של הבלם המאכזב טימור רודוסלסקי.

קדנציה קצרה. רודוסלסקי. צילום: עזרא לוי

קדנציה קצרה. רודוסלסקי. צילום: עזרא לוי

בנוסף, מי ששוחררו על מנת לפנות מקום בתקציב הם המגן הימני אלעד גבאי והקשר מור שקד, שקיבלו הודעה כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה. אחד השיקולים המרכזיים בשחרורם היה שמדובר בשניים מהמשתכרים הגבוהים בקבוצה. גבאי, שמצוי בקשר מצוין עם דגו וקיבל מהמאמן צ'אנס לחזור אחרי פציעה לא פשוטה, הגיע על תקן המבוגר האחראי אבל לא השתלב מקצועית. במקומו של גבאי יחזור לקבוצה המגן הימני עומר ורד, ששוחרר מהפועל רעננה וסיכם את תנאיו בהפועל. ורד בן ה-28 עזב את הפועל בקיץ אחרי קדנציה של שנתיים במועדון ועבר להפועל רעננה מליגת העל, אך לא השתלב וקיבל הודעת שחרור לפני מספר שבועות.

עומר ורד. צילום: עזרא לוי

חוזר. עומר ורד. צילום: עזרא לוי

שקד, שגם הוא נחשב לאחד המנוסים בסגל הצעיר של הפועל, לא נכלל בסגל בחודש האחרון כך שעזיבתו הרשמית הייתה רק עניין של זמן. שקד, אגב, מסיים את הקדנציה השנייה שלו במועדון בדומה לקודמת בעונת 2016/17, אז עזב בחודש ינואר למכבי הרצליה. הקשר איתי לוי, שסבל מכאבים חזקים בבטנו, עבר ניתוח בקע וייעדר כשישה שבועות.

מור שקד. צילום: עזרא לוי

מור שקד. צילום: עזרא לוי

בכל מקרה, כל עוד לא תצא הפועל למכרז, כל שחקן שיצורף יהיה בכפוף לאחר שישוחרר. בהקשר זה יש לציין כי למרות שהכחולה עמדה בכל דרישותיו של עו"ד יצחק יונגר, המנהל המיוחד טרם פרסם את המכרז למכירת המועדון, למרות מצבה הקשה של הקבוצה ופתיחתו המתקרבת של חלון ההעברות.

כזכור, עו"ד יונגר ועמותת האוהדים הגיעו להסכמות לפיהן הכחולה תשלם מיליון שקלים תמורת הרכישה. לאחר מחלוקת שהייתה בנושא הסדר התשלומים, הסכימה הכחולה לדרישתו של המנהל המיוחד, לפיה יקבל מיידית עם השלמת הרכישה חצי מיליון שקלים, ואת חצי המיליון הנותרים עד לסוף שנת 2019. היום דרש עו"ד יונגר הצעה כתובה מהכחולה, שהועברה לו, אך כאמור המנהל המיוחד טרם פרסם את המכרז, שיאפשר למועדון להתחזק בצורה משמעותית בחלון ההעברות. לפני כשבועיים וחצי התחייב עו"ד יונגר כי יעדכן את בית המשפט עד ליום רביעי שעבר בנוגע למועד פרסום המכרז, אך טרם עשה זאת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כחולים וותיקים

    מהלך טוב..אבל גדול מה עים שוער.זה כמוה בקבוק בלי פקק.ברגע שלה תחזקו את עמדת השוער. שום רכש לא יעזור. תמשיכו ליספוג שערים הזוים

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    תודה אלעד.על ההישתדלות.בהצלחה בחיים לטובה.ד"ש.לדוד שאול. המפקד שלי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר