אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

עו"ד יונגר פרסם את המכרז למכירת הפועל. מחיר המינימום: מיליון שקלים

האם בקרוב הפועל תהפוך לקבוצת אוהדים? המנהל המיוחד ביקש מבית המשפט לאשר למועדון לצאת למכרז באופן מיידי לפי מחיר המינימום של מיליון שקלים, אותו סיפקה עמותת הכחולה. השופטת וינברג-נוטוביץ אישרה הערב את הבקשה

פורסם בתאריך: 31.12.18 10:20

אחרי שבועות ארוכים של המתנה, סוף סוף זה קרה. המנהל המיוחד של המועדון, עו"ד יצחק יונגר, ביקש הבוקר (שני) מבית המשפט לפרסם באופן מיידי את המכרז למכירת הזכויות של המועדון, כאשר מחיר המינימום יעמוד על מיליון שקלים, אותו הציעה עמותת הכחולה. אחרי הסכמת כונס הנכסים הרשמי, השופטת עירית וינברג-נוטוביץ אישרה הערב את הבקשה. למרות זאת, המנהל המיוחד לא פרסם מועד אחרון להגשת הצעות אך ציין את הדחיפות הנובעת מחלון ההעברות של חודש ינואר.

הבקשה בנוגע למכרז למכירת הפועל

בבקשה כתב עו"ד יונגר: "המנהל המיוחד מתכבד לפנות לבית המשפט הנכבד בבקשה למתן הוראות, לאשר לו לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת זכויות הקבוצה וזאת בסכום מינימום של מיליון שקלים. המדובר בבקשה דחופה נוכח העובדה כי 'חלון ההעברות' של הליגה הלאומית ייפתח ביום 8.1.2019 ויסתיים ביום 5.2.2019 ומציע אשר יבקש לרכוש את הממכר, ככל הנראה, יבקש גם לחזק את סגל הקבוצה במסגרת 'חלון ההעברות' הנ"ל. הגשתה של בקשה זו התאפשרה רק עתה, לאחר שניתנה התחייבות להצעת מינימום בסף של מיליון שקלים, חלף סך של 300 אלף שקלים שהוצע עד כה".

בהמשך התייחס עו"ד יונגר לכספים שעשויים להגיע בעקבות הליך הפירוק הראשון של המועדון: "יובהר כי הממכר אינו כולל זכויות תביעה כלפי כל צד ג' שהוא ו/או זכויות לקבלת כספים ו/או תמורה אחרת כלשהי שיתכן ותתקבל בקופת הפירוק בגין הליך הפירוק הקודם של הקבוצה וכך גם ייכתב באופן ברור בטופס ההצעה שיישלח למציעים השונים. עד למועד זה ובהיעדר הצעה ריאלית מינימאלית לרכישת ממכר, המתין הח"מ עם פרסום הזמנה להציע הצעות לרכישת הממכר. לפני מספר ימים פנתה עמותת האחווה הכחולה לח"מ והתחייבה לשפר את הצעה הראשונה לסך של 1 מיליון שקלים, חלף סף של 300 אלף שקלים שהוצע עד כה ובמצב דברים זה, סבור המנהל המיוחד כי יש לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת הממכר".

לסיום כתב: "על יסוד האמור לעיל ונוכח הדחיפות הנובעת ממועדי חלון ההעברות של הליגה הלאומית, מתבקש בית המשפט הנכבד לאשר ולהורות למנהל המיוחד לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת הממכר, לנהל משא ומתן עם המציעים השונים וכן לקיים התמחרות עם המציעים ככל שיידרש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ירדתם מהפסים? לקנות זבל במליון שקל.?זו קבוצה בלי זכות קיום

  2. כחולים וותיקים

    דגו.יודע שרוב ההפסדים. ביגלל השוער. והו נותן לא גיבויי .קדימה דגו הבייתה והשוער. אתה והשוער לא רצויים פה.בלום הלך ואתם בדרך אחרב.היתגלה הזיוף.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר