ירין חסן. צילום: זאב שטרן
ירין חסן. צילום: זאב שטרן

חסן ייעדר בין שבועיים לחודש, פאמבו בספק למשחק של הפועל מול קטמון

מסאי דגו יגיע למשחק החשוב מחר (19:00, ראש הזהב) ללא הבלם שסובל מקרע במפשעה, ספיר יתח יפתח בהרכב. בעקבות הסגל החסר, יוזמנו שחקנים מקבוצת הנוער

פורסם בתאריך: 6.1.19 21:33

אחרי ההפסד המאכזב להפועל רמת גן, תארח הפועל מחר (שני, 19:00, ראש הזהב) את הפועל קטמון, למשחק בו היא חייבת להשיג נקודות כדי להקטין את הפער מהקו האדום. לצערו של המאמן מסאי דגו, הוא יגיע למשחק בסגל חסר ולא רק בגלל שחרורם של אלעד גבאי, טימור רודוסלסקי ומור שקד בשבוע שעבר.

הבלם ירין חסן סובל מקרע במפשעה וייעדר בין שבועיים לחודש, כאשר במקומו יפתח בהרכב ספיר יתח הצעיר, לצידו של רם לוי. הבלם החדש דייויד אבידור, כמו גם המגן הימני עומר ורד, לא יוכלו לקחת חלק במשחק מכיוון שחלון ההעברות יפתח רק ביום שלישי. הקשר האחורי סימון פאמבו סובל מכאבי בטן ובספק גם הוא למשחק. בעקבות החיסורים, זומן לסגל קשר קבוצת הנוער אופק אושר, כאשר בהתאם למצבו של פאמבו ייתכן שיוזמנו שחקנים נוספים מהקבוצה הצעירה.

בכל הנוגע למכרז לרכישת המועדון, למרות שפורסמה הזמנה בכלי התקשורת להגשת הצעות כבר ביום חמישי, עמותת הכחולה טרם קיבלה אליה את טפסי ההצעה מהמפרק עו"ד יצחק יונגר. בהודעת העמותה הערב נכתב: "ברצוננו לעדכן כי, בכדי לחסוך זמן, אנשי המקצוע של העמותה החלו בביצוע בדיקות מול גורמים שונים, לאחר שקיבלו אישור מהמפרק. יש לציין כי מסמכי המכרז עדיין לא התקבלו. על פי משרדו של המפרק, עקב תקלה במערכת ולכל המאוחר יתקבלו מחר. רק לאחר שנקבלם נוכל לבחון את תנאי המכרז. מיותר לציין שלא נגיש כל הצעה עד אשר יתקבלו כלל המסמכים, זאת כדי לוודא שאין שום דבר חריג או שסותר סיכומים קודמים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר