שחקני הפועל חוגגים את השער של אמאדו
שחקני הפועל חוגגים את השער של אמאדו

כנראה שכל מה שצריך זה להיות בפיגור: 1:2 חשוב להפועל על קטמון (וידאו)

הכחולים נקלעו לפיגור אך הצליחו לחזור בזכות שיוויון של גל לוי ושער ניצחון אדיר של אמאדו סוקונה. הפער מהמבחנים הצטמק לנקודה בלבד. 200 אוהדים בלבד הגיעו למשחק, הקהלים הניפו שלטים: "הפועל של האוהדים"

פורסם בתאריך: 7.1.19 21:35

כ-200 אוהדים בלבד של הפועל, שהצטרפו לעוד כ-300 שעשו את הדרך מירושלים, הבהירו עוד לפני פתיחת המשחק שעם כל הכבוד למשחק החשוב שיתרחש על הדשא, העיניים שלהם נשואות בעיקר ליום שלישי הבא, אז יתברר ככל הנראה באופן כמעט סופי מי יהיה הבעלים הבא של המועדון והאם הפועל תצטרף לקטמון כקבוצת האוהדים השנייה בליגת המשנה. בשני היציעים הונפו שלטים עם הכיתוב: "הפועל של האוהדים", במסגרת שיתוף פעולה בין שני הקהלים.

צפו בחגיגות אחרי המשחק:

על המגרש קיבלו אוהדי הפועל זריקת עידוד באשר לסיכויי ההישארות בלאומית. מחמאות גדולות מגיעות למאמן מסאי דגו, שעם סגל חסר במיוחד (ללא ירין חסן וסימון פאמבו הפצועים, וללא מור שקד, אלעד גבאי וטימור רודוסלסקי ששוחררו) שעובה בשחקני נוער, מוכיח אופי ומסרב להתייאש חרף התנאים הלא פשוטים עמם הוא מתמודד.

השלט שהונף בפתיחת המשחק

השלט שהונף בפתיחת המשחק

ויליאם אגאדה האורח היה הראשון לסכן את השער עם הזדמנות כפולה לאחר חצי שעה. תחילה בעט בסיבוב מזווית קשה ודודי אלון הציל בזינוק ולאחר מכן נגח את כדור הקרן לרשת החיצונית. בדקה ה-33 טעות קשה של קובי מור, שהחליק ברשלנות ברחבה, אפשרה לכדור רוחב פשוט להגיע להראל שלום. שחקן קטמון בעט כדור לא מדויק, אבל הקפטן רם לוי בניסיון להרחיק דחק לשערו הוא, 0:1 לקטמון. אמאדו סוקונה ניסה לאזן ארבע דקות להפסקה כשהסתובב ברחבה והשתחרר משני שומרים, אבל שלח כדור אלכסוני ליד הקורה.

הפועל פתחה נהדר את המחצית השנייה ואיזנה בדקה ה-49. שגיא דרור במבצע נהדר באגף שמאל עבר שני שחקנים והניח את הכדור באמנות על הראש של גל לוי, שנגח מקרוב את שערו השישי העונה, 1:1. שלוש דקות אחר כך כבש דרור בעצמו, אבל היה בעמדת נבדל והשער נפסל. השער היפה של הפועל העונה נכבש בדקה ה-73. ספיר יתח (מצוין) הקדים את רז רחמים במהלך קרן ונגח גבוה במרכז הרחבה, סוקונה הכין את הגוף ומ-11 מ' שלח יעף אדיר לחיבורים, 1:2 ושלוש נקודות יקרות להפועל, שמצמקת לנקודה בלבד את הפער מלוד במקום המוביל למבחנים.

בסיום המשחק הגיעו השחקנים, יחד עם ירין חסן ועומר ורד, שייכלל בסגל ביום שישי, לחגוג עם האוהדים המעטים, שהגיעו למרות מזג האוויר החורפי. ביום שישי מחכה להפועל משחק חוץ ברמת השרון, בתקווה לצאת בפעם הראשונה העונה ממקום שמוביל לירידה ישירה לליגה א'.

הרכב: דודי אלון, שי מושל, רם לוי, ספיר יתח, קובי מור, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי, גל לוי (84, אופק אושר), שגיא דרור (90, נתי בנימין), רוי רונן (67, רוי מליקה), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר