אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

המחליף של שועה בבני יהודה? בהפועל יתקשו לעמוד בדרכו של סוקונה, ג'אן וארמלי עשויים להגיע

מלך שערי הפועל מושך עניין אצל הזהובים ועשוי לעבור בחלון ההעברות. פאמבו בספק גם למשחק ביום שישי. יו"ר מחלקת הנוער, איציק כהן, ממלא את מקומו של המנכ"ל לשעבר גיא בלום

פורסם בתאריך: 9.1.19 10:36

האם המעבר של ירדן שועה מבני יהודה למכבי חיפה ישפיע גם על הפועל? מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס והבעלים ברק אברמוב עוקבים כבר תקופה אחרי מלך שערי הפועל אמאדו סוקונה ומעוניינים לצרפו. בהפועל מודעים להתעניינות מצד הזהובים ולמרות שמדובר בשחקן קריטי, נראה שלקבוצה לא תהיה אפשרות ממשית לעמוד בדרכו. במידה וסוקונה יעזוב מתכוונים בהפועל לבקש עבורו בתמורה מספר שחקנים, בהם דור ג'אן וסוהיל ארמלי. אגב, המנהל המיוחד, עו"ד יצחק יונגר, ציין כי לא נעשתה אליו כל פנייה באשר לחלוץ הצרפתי.

הבלם דייוויד אבידור והמגן עומר ורד יעמדו לרשותו של דגו במשחק התחתית בשישי (גרונדמן, 15:00) מול הפועל רמת השרון. ירין חסן, שסובל מקרע במפשעה, ימשיך להיעדר, בעוד סימון פאמבו שעדיין סובל מכאבי בטן, בספק להתמודדות.

יו"ר מחלקת הנוער, איציק כהן, אמנם לא מונה רשמית למנכ"ל המועדון, אבל קיבל בפועל את סמכויותיו של קודמו בתפקיד, גיא בלום, שסיים רשמית את תפקידו בשבוע שעבר. בהודעה שנשלחה מטעמו להורים ולשחקנים במחלקת הנוער, בה התגאה כי במהלך הניצחון על קטמון שותפו לא פחות מארבעה שחקני בית, אף חתם: איציק כהן, מנכ"ל המועדון. "איציק מבצע את העבודה, אבל אין לו טייטל כרגע", אישר המפרק.

"הפועל פתח תקוה זה לא רק מועדון כדורגל, הפועל היא קודם כל הקהל הענק שלה, הפועל היא אהבה של כל כך הרבה אנשים, היא סמל להיסטוריה ומורשת מפוארת", אמר כהן. "היא בית למאות ילדים במחלקת הנוער. הפועל היא משפחה, והצלחה שלי בתפקיד תהיה הרחבת המשפחה לממדים שאני גדלתי עליהם בהפועל פתח תקוה, שהאוהדים יחזרו להתרגש מהקבוצה ולהיות גאים בה".

בנושא אחר, כונס הנכסים הרשמי הגיש השבוע לבית המשפט את עמדתו בנוגע להליך המשפטי המתנהל בין עו"ד יצחק יונגר לעיריית פתח תקוה. ההליך, כזכור, נוגע לקיזוז של 225 אלף שקלים שביצעה העירייה מההקצבה של הקבוצה, שהייתה אמורה לעמוד על 750 אלף שקלים בעונה הקרובה. בתגובה שהוגשה על ידי ב"כ הכונס הרשמי, עו"ד נחמה אבן ספיר, תומך הכונס בעמדתו של המנהל המיוחד: "נמצא כי מספר גורמים וערכאות התבססו על מכתבה של ועדת התמיכות ככתבו וכלשונו, לפיו העירייה מעמידה לקבוצה תמיכה בסך של 750 אלף שקלים, וכי כספים אלו אינם מיועדים לתשלום חובות עבר", נכתב. "יתכן ואם העירייה הייתה מציינת במכתב ועדת התמיכות כי סכום התמיכה כפוף לזכותה לקיזוז, הגורמים השונים שביססו את החלטתם על היקף תמיכת העירייה היו מגיעים למסקנות אחרות, וכל ההליך היה מתנהל אחרת. בנסיבות אלו, וכאשר כאמור המשך הפעלת הקבוצה התבסס על מכתב התמיכות, הכונס הרשמי אינו רואה בסיס לתביעתה של העירייה לקיזוז בעת הזו. ככל שהעירייה סברה כי היא רשאית לקזז, היה עליה לציין זאת במפורש במכתב ועדת התמיכות, על מנת למנוע הטעייה של צדדים שלישיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טעות חמורה ביותר אים משחררים. את סוקנה…שחקן שאולך להשאיר אותנו בליגה לאומית. ההפך צריך לחזק את הקבוצה בשחקנים מנוסים.ולא להחליש את הקבוצה

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    טעות חמורה. ביותר. אים משחררים את סוקנה.על חשבון..ירידת. ליגה תמורת כסף.או שחקנים טירונים .מטרה שלנו להישהר בליגה.ושחקן. כמוה סוקונה ישאיר אותנו בליגה. ההפך צריך לחזק את הקבוצה. בשחקנים כמוה סוקונה.כדיי לישרוד.בליגה.אני מקווה שמר יונגר.ישאיר את סוקונה אצלנו.לפי השכל היישר

  3. מוישה

    שטויות בני יהודה כבר החתימו חלוץ אחר
    וחוץ מזה סוקונה לא חלוץ של ליגת על
    הוא טוב ללאומית

  4. מוישה

    שטויות.בני יהודה כבר החתימה חלוץ וחוץ מזה
    סוקונה לא חלוץ של ליגת על

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר