דניאל שוורצבוים חוגג אחרי שער הניצחון
דניאל שוורצבוים חוגג אחרי שער הניצחון

מצאה את המתכון: הפועל שוב חזרה מפיגור בדרך ל-1:2 על רמת השרון (וידאו)

הקבוצה של מסאי דגו הוכיחה אופי פעם נוספת, ועלתה לפחות זמנית למקום ה-14 בזכות שערים של רוי מליקה ודניאל שוורצבוים. נציגי בני יהודה הגיעו לראות את אמאדו סוקונה, שהציג משחק חלש והוחלף במחצית

פורסם בתאריך: 11.1.19 17:42

למרות שהסגל של הפועל צפוי לעבור שינויים לא מעטים בחודש הקרוב, נראה שמסאי דגו הצליח עוד לפני חלון ההעברות להביא לקבוצה שלו את המרכיב החשוב ביותר לקבוצת תחתית – אופי. הכחולים השיגו היום (שישי) ניצחון שני ברציפות, עם 1:2 חשוב על הפועל רמת השרון, שהעלה אותם, לפחות עד למשחקה של בני לוד ביום שני, למקום ה-14 שמוביל למבחנים נגד הירידה בסיום העונה.

צפו בחגיגות לאחר המשחק:

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס הגיע למשחק יחד עם הבעלים ברק אברמוב והמנהל כפיר אדרי, כדי לצפות בחלוץ אמאדו סוקונה, שצפוי לעבור לזהובים בקרוב. שחקני הרכש החדשים עומר ורד (נראה עדיין מעט חלוד) ודיוויד אבידור (משחק טוב) פתחו בהרכב, יחד עם ספיר יתח, שהציג עוד משחק נהדר במרכז ההגנה.

אחרי חצי שעה משמימה מפתיחת המשחק, שרון זיסו המקומי בעט כדור חזק מ-17 מטרים שנהדף על ידי דודי אלון. עם פתיחת המחצית השנייה נכנס רוי מליקה במקומו של סוקונה, שהציג מחצית ראשונה חלשה במהלכה גם נפצע. הדקות הראשונות של המחצית השנייה היו רעות מבחינת הפועל, והשער של המקומיים אכן הגיע בדקה ה-57. כדור חוזר מקרן הגיע למוטי מלכה, שניצל יציאה לא טובה של דודי אלון כדי לכבוש מקרוב את הראשון של רמת השרון. בדקה ה-62 קיבלה הפועל מתנה מהשוער סהר חסון, שיצא לא טוב לכדור בהתקפה מתפרצת של הפועל, עמית מזרחי הקפיץ ממצב קורץ לקורה ומליקה, שהיה המצטיין על המגרש במחצית השנייה, בעט כדור חזק לרשת, 1:1.

עם הדחיפה של כ-250 כחולים ביציע, הפועל הצליחה להשתלט על המשחק ולהשלים את המהפך בדקה ה-68. דניאל שוורצבוים בעט כדור חזק מ-18 מטרים בדרך ל-1:2 גדול. מהשלב הזה הפועל קיבלה כמות גדולה של הזדמנויות לסגור את המשחק, אך החמיצה פעם אחר פעם. בדקה ה-77 זה היה שגיא דרור שבעט מתוך הרחבה חלש לידיים של השוער ובדקה ה-83 רוי רונן המחליף בעט לקורה אחרי שהיה לבד לחלוטין מול חסון. הלחץ שיחק תפקיד בדקות האחרונות, אך דודי אלון ביכולת מצוינת בדקות האחרונות עצר פעם אחר פעם את שחקני רמת השרון והבטיח לכחולים שלוש נקודות.

ניצחון חשוב במיוחד. דגו היום

ניצחון חשוב במיוחד. דגו היום

בעקבות הניצחון עלתה כאמור הפועל לראשונה העונה למקום ה-14 בלאומית על חשבונה של בני לוד עם 16 נקודות, כאשר לוד (14 נקודות) תשחק ביום שני מול נס ציונה. הפער מהפועל איכסל שבמקום ה-13 ירד לשתי נקודות בלבד, כאשר הצפוניים יפגשו בשני את בית"ר תל אביב רמלה. ביום שישי הבא תנסה הפועל להשיג ניצחון שלישי ברציפות כשתארח את הפועל אשקלון.

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ספיר יתח, דיוויד אבידור, קובי מור, רם לוי, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי (61, אופק אושר), גל לוי, שגיא דרור (81, רוי רונן), אמאדו סוקונה (46, רוי מליקה).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר