הסוכן שלומי בן עזרא, איציק כהן, בר נוואי ופרדי דוד. צילום: הפועל פתח תקוה
הסוכן שלומי בן עזרא, איציק כהן, בר נוואי ופרדי דוד. צילום: הפועל פתח תקוה

הסולומון של הפועל: בר נאווי בן ה-16 חתם לשלוש שנים, ישולב מהעונה הבאה בבוגרים

כוכב מחלקת הנוער של הפועל ושחקן נבחרת הנערים חתם על חוזה במועדון, סעיף השחרור יעמוד על מיליוני שקלים. לאחרונה הציעה הפועל באר שבע 200 אלף שקלים על השחקן. "מדובר בשחקן הכנף הטוב בארץ עם יכולות בעיטה כמו שיש אולי רק לערן לוי", אמר מאמנו יניב שאקי

פורסם בתאריך: 13.1.19 20:15

בעוד שהיריבה העירונית מכבי השלימה בסוף השבוע את העסקה הגדולה בתולדותיה עם מכירתו של מנור סולומון לשחטאר דונייצק תמורת שישה מיליון יורו, בהפועל מקווים שעשו הערב (ראשון) צעד שאולי יאפשר למועדון להוציא לפועל עסקה גדולה משלהם בעוד כמה שנים. שחקן הכנף של קבוצת נערים ב' ואחד השחקנים הבולטים בנבחרת הנערים של ישראל, בר נאווי, שיחגוג 16 בעוד חודש וחצי, חתם במועדון על חוזה לשלוש שנים, במסגרתו ישולב בקבוצת הבוגרים כבר בעונה הבאה.

בתקופה האחרונה נכנס נאווי להליך הסגר קטין, במסגרתו יכול היה לעבור לכל מועדון אחר, כאשר הפועל הייתה יכולה לדרוש עבורו רק דמי השבחה, שלא היו צפויים להיות גבוהים. נאווי, אוהד של הקבוצה שמגיע ממשפחה של אוהדי הפועל, זכה להצעות מהפועל באר שבע, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אך בחר להישאר לבסוף בהפועל. האלופה מבירת הנגב כבר הציעה 200 אלף שקלים עבור רכישת השחקן, כאשר בהפועל טוענים כי לאחרונה הגיעו הצעות גבוהות אף יותר, שהתקרבו למיליון שקלים.

במסגרת החוזה עליו חתם נאווי הערב, נקבע לו סעיף שחרור שמוערך בכמה מיליוני שקלים, כאשר בשנה הקרובה (עד שיגיע לגיל 17) יוכל השחקן לחדש את הליך הסגר הקטין ולעזוב לקבוצה אחרת תמורת פיצוי גבוה. החוזה של נאווי הוא חוזה בוגרים לכל דבר, במסגרתו יוקפץ בעונה הבאה לקבוצת הנוער, יתאמן לפחות פעמיים בשבוע בקבוצת הבוגרים, כאשר הכוונה היא אף שיקבל דקות בקבוצה הבוגרת כבר בעונה הבאה. בשש הופעות בנבחרת הנערים כבש נאווי עד כה ארבעה שערים.

אתמול נאווי צד את עיניהם גם של אנשי מכבי חיפה, במשחק במסגרת גביע המדינה בו הביסה בחוץ קבוצת נערים ב' של הפועל 0:5 את מכבי חיפה. נאווי להט עם צמד ובישול והעלה את מאזנו העונה ל-11 שערים, כולל שני שערים בקבוצת נערים א' של המועדון. פרט לנאווי, מי שגם מסומן כפוטנציאל גדול באותו השנתון הוא השוער רן חשפיה, גם הוא חלק מנבחרת הנערים, שאמור לחתום בקרוב גם הוא על חוזה ארוך טווח במועדון. לחשפיה שלוש הופעות בנבחרת, כולל שני משחקים בחודש שעבר (ניצחון 2:3 על קרואטיה ו-0:2 על בלארוס).

"אני גאה ששחקן כמו בר גדל במחלקת הנוער שלנו, מדובר באחד השחקנים הכי טובים בארץ ופוטנציאל ענק להגיע רחוק מאוד", הוסיף יו"ר מחלקת הנוער ומי שמשמש כמנכ"ל המועדון בימים אלו, איציק כהן. "אנחנו אוהבים אותו בגלל האדם שהוא יותר מאשר השחקן הנפלא שהוא. מבחינתי בר מסמל דרך של מועדון בה שחקן שעשה פה את כל התהליך, הגיע לנבחרת ישראל, עד לבוגרים שלנו. בנוסף לבר ישנם עוד הרבה שחקנים מוכשרים במחלקה, כאלה שכבר השתלבו בבוגרים כמו רם לוי וספיר יתח, אופק אושר שמתחיל עכשיו להשתלב בוגרים, ועוד הרבה שחקנים במחלקת הנוער שמסומנים לעשות את אותו תהליך. הרבה ילדים מבחוץ שרואים את הבמה שמקבלים בהפועל פתח תקוה, מבקשים להצטרף למועדון ומעדיפים להגיע אלינו לפני מועדונים בליגת העל".

המנהל המקצועי של המחלקה, פרדי דוד, הוסיף: "על היכולות המקצועיות של בר ימים יגידו, אבל מה שחשוב זה שבאמת הצלחנו להשאיר את הנכס הכי גדול שלנו שגדל אצלנו בשנים האחרונות, שלמרות הצעות מפתות מהמועדונים הגדולים בארץ הצלחנו לשכנע אותו שהדבר הכי טוב עבורו ועבור הפועל זה שנמשיך את ההתקשרות בינינו למספר שנים. אני מקווה מאוד שהמגמה של שחקני הבית בבוגרים תחזור והשחקנים שלנו יובילו את הקבוצה הבוגרת. החלומות האלה בסוף יתגשמו".

"אני כל כך שמח שבר נשאר בהפועל", אמר מאמנו בקבוצת נערים ב' יניב שאקי. "הוא ילד שלנו מבית הספר לכדורגל, שבכל עונה הולך ומתקדם ואני בטוח שהוא עשה את הבחירה הנכונה בשבילו. אין לי ספק שהוא יגיע רחוק ואין לי ספק שהוא עוד יתקדם. זו רק הסנונית הראשונה, יש עוד הרבה ילדים מוכשרים בהפועל, אבל בר נאווי מעל כולם. בר הוא ילד שכולם אוהבים ואוהבים להיות לידו, הוא מאמן על המגרש. שחקן הכנף הכי טוב בארץ בגילאים האלה, וגם בנבחרת הוא התבלט. יש לו מסירה ובעיטה ברמות אולי רק של ערן לוי, יכולת פריצה, הוא מנהיג, לוקח את החברים עליו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גולן

    בר שחקן שכל כולו לב ונשמה במגרש ומחוץ למגרש מנהיג וסמל שגדל בהפועל עם יכולות בלתי נגמרות אני בטוח שיגיע רחוק כשרון גדול

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    זואת.מ"פ.הפועל אמיתית .כול הכבוד לשחקן.ולהורים.עשו צעד טוב.בהצלחה לכם.

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    זואת.מ"פ.הפועל אמיתית .כול הכבוד לשחקן.ולהורים.עשו צעד טוב.בהצלחה לכם.דרך אגב הרבה שעזבו את הפועל. בגיל מוקדם.לא קיבלו במה.ונעלמו. זה ניקרה שחקן בית.דוגמה לאחרים

  4. ניסים

    מגיע שאפו גדול לפרדי דוד שעושה עבודה טובה מאוד
    כל הכבוד פרדי על הדרך
    בקרוב הפועל תחזור לימים של פעם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר