אוהדי הפועל בדרבי בשנת 2015. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל בדרבי בשנת 2015. צילום: זאב שטרן

להימנע מחטא היסטורי: אוהדי הפועל חייבים להצביע בעד הגשת ההצעה במכרז

ההצבעה, שכלל לא הייתה צריכה לעלות, היא ההכרעה החשובה ביותר מאז הקמת הכחולה. עמותת האוהדים קמה לצורך מטרה עיקרית וחשובה אחת שהיא רכישת המועדון, וכל החלטה אחרת תהווה את סופה של הכחולה, ואולי גם של הפועל

פורסם בתאריך: 14.1.19 11:11

ימים גורליים בהפועל פתח תקוה, והיופי הוא שסוף סוף לאוהדי הפועל יש השפעה על איך הם יסתיימו. ההצבעה שתפתח בשעה 14:00 באתר הכחולה בנוגע להחלטה האם להגיש או לא להגיש הצעה במכרז על רכישת הפועל, היא ההחלטה המשמעותית ביותר שקיבלו חברי הכחולה עד כה, החלטה שעשויה לשנות את גורל המועדון שלהם לעד, ללא דרך חזרה.

איש לא יכול לחשוד במערכת מלאבס בנוגע לחשיבות שהיא רואה בנושא הפירוק הראשון ובעיקר בהליך מול מאיר שמיר. עשרות רבות של כתבות לאורך השנים, וכתבות רבות שעוד יהיו בעתיד, מוכיחות כי גם אנחנו רואים בהליך הפירוק הראשון נושא חשוב במיוחד, שחייב להגיע לפתרון, לשורה תחתונה, להוציא את האמת לאור. קודם כל לטובת הפועל פתח תקוה. אבל, וזה אבל חשוב, אסור בשום פנים ואופן שהסעיף הלא מוצדק לטעמנו עליו מתעקש עו"ד יצחק יונגר, יעצור את ההיסטוריה שבפתח.

חברי עמותת הכחולה חייבים להצביע בעד הגשת הצעה במכרז לרכישת הבעלות על הפועל! עמותת הכחולה קמה למטרה מרכזית ועיקרית אחת – רכישת הפועל פתח תקוה והוצאתה לדרך חדשה בחסות אוהדיה שסובלים כל כך הרבה שנים. לא תהיה הזדמנות טובה מזו. הקבוצה נטולת חובות לחלוטין, עם סיכוי יותר מסביר להישאר בליגה הלאומית, ואפילו מסתבר שיש להפועל נכס לא קטן במחלקת הנוער בדמות בר נאווי. ויתור על הגשת ההצעה יהיה סופה של עמותת הכחולה, ללא כל צל של ספק.

חשוב להבין את שתי האופציות שעל השולחן – אם מחר יגיעו המפרקים ומאיר שמיר להסכם פשרה במסגרת הגישור שנערך ביניהם כבר מספר שנים, הסכום צפוי להיות נמוך מסך החובות של העמותה הקודמת, כך שהנושא לא יהיה רלוונטי. אם ההליך יחזור, כצפוי, לבית המשפט, הוא צפוי להימשך מספר שנים, כאשר מרבית אנשי המקצוע איתם שוחחנו בנושא בתקופה האחרונה, סבורים כי הסיכוי לזכות בסכומי כסף משמעותיים בתביעה שכזו הם לא גבוהים.

הוועד המנהל כלל לא היה צריך להעלות את הנושא להצבעה, ולצערנו הדבר מריח מעט כמו בריחה מאחריות. הוועד המנהל של הכחולה קיבל מנדט מפורש מהאוהדים, בעצם בחירתם, ובהצבעה שעברה ברוב מוחץ על הגשת הצעה כראות עיניהם, לעשות את הכל כדי להביא את הקבוצה לאוהדים. ברגע שקיבל הוועד המנהל החלטה להגיש הצעה בתנאים הקיימים, ההצעה הייתה צריכה להיות מוגשת באופן מיידי ולא להעמיד את הנושא בסיכון, במצב בו אנשים עלולים להצביע מתוך רגש ולא מתוך הבנה ברורה של המצב. אנחנו תקווה כי אוהדי הפועל יתעמקו בנושא, יקבלו את ההחלטה הנכונה ויוציאו את הפועל לדרך חדשה. ואם תיבחר האופציה השנייה? אוי ואבוי לנו, ואולי אף שלום לך הפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר