אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

חברי הכחולה הכריעו ברוב מוחץ: להגיש הצעה במכרז לרכישת הפועל

ברוב של 97 אחוזים מול 3 אחוזים בלבד שהתנגדו, אישרו חברי עמותת האוהדים לוועד המנהל להגיש הצעה למרות הישארותו של הסעיף הנוגע לפירוק הראשון

פורסם בתאריך: 15.1.19 08:15

חברי עמותת הכחולה הכריעו ביממה האחרונה באופן חד משמעי, כי ברצונם להגיש הצעה במכרז לרכישת המועדון, למרות הישארותו של הסעיף הנוגע לעודף כספים מהפירוק הראשון. בהצבעה, שנפתחה אתמול (שני) בשעה 14:00 וננעלה הבוקר ב-08:00, הצביעו 377 חברי עמותה, שהם 72 אחוזים מהחברים. 97 אחוזים (365 חברים) הצביעו בעד הגשת ההצעה, בעוד ששלושה אחוזים אחוזים בלבד (12 אנשים) הצביעו נגד.

המשמעות היא שעמותת הכחולה תגיש עד למועד סגירת המכרז, ביום ראשון בשעה 16:00, הצעת רכישה בגובה מיליון שקלים. אם ההצעה אכן תתקבל, ישולמו חצי מיליון שקלים באופן מיידי עם השלמת העסקה, וחצי מיליון שקלים נוספים עד סוף שנת 2019.

כזכור, אתמול עבר המועדון יממה סוערת במיוחד, כאשר פרט להצבעה של עמותת הכחולה, התקיימה בשעות הצהריים פגישה בלשכת ראש העיר בין איש נדל"ן בשם אסף פרי, לבין ראש העיר רמי גרינברג והמנהל המיוחד עו"ד יצחק יונגר. בשיחה עם "ספורט מלאבס" ציין פרי כי הוא שוקל להגיש הצעה במכרז. גם נשיאה של הפועל עפולה עד השבוע שעבר, ששי יעקב, שוקל להגיש הצעה. לטענתו של עו"ד יונגר, בעקבות בקשות ממציעים פוטנציאליים, נדחה מועד נעילת המכרז מהיום ב-16:00, ליום ראשון ב-16:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר