אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

עו"ד יונגר מבהיר: "סעיף השחרור של סוקונה נוגע רק לסוף העונה, כרגע הוא לא משוחרר"

המנהל המיוחד של הפועל טוען כי אם בני יהודה תרצה את השחקן, היא תצטרך להגיע איתו להבנות. "עדיין לא קיבלנו החלטה ואנחנו צריכים לראות אם נוכל למצוא מישהו אחר במקומו", אמר עו"ד יונגר. ובינתיים, סימון פאמבו, שלא התאים להפועל, הצטרף לגרנובל מהליגה השנייה בצרפת

פורסם בתאריך: 16.1.19 13:11

בזמן שבהפועל עושים מאמץ להתחזק בחלון ההעברות, שאלה מטרידה לא פחות נוגעת לעתידו במועדון של מלך שערי הקבוצה, החלוץ הצרפתי אמאדו סוקונה. כידוע, בני יהודה הביעה התעניינות בסוקונה, שנמצא כבר תקופה ארוכה במעקב תחת עיניהם הבוחנות של המאמן יוסי אבוקסיס והבעלים ברק אברמוב. בקבוצה מצמרת ליגת העל אמנם מקפידים לא לפנות ישירות לשחקן שנמצא תחת חוזה, אך פנייה עקיפה באמצעות סוכנו כבר נעשתה למנהל המיוחד, עו"ד יצחק יונגר.

כאן המקום לציין שקיימת סתירה בהנהלת הפועל בכל הנוגע לסעיף השחרור של השחקן, העומד על כ-30 אלף דולר. לאחר הפרסום ב"ספורט מלאבס" על האפשרות שסוקונה "יעלה ליגה" כבר בחלון ההעברות הנוכחי, איציק כהן, מי שקיבל את סמכויותיו של גיא בלום, הגיב בפורום האוהדים כי "לאמאדו יש סעיף שחרור לקבוצה בליגת העל בחלון ההעברות הנוכחי. גובה הסכום לא יהווה מכשול לקבוצות ליגת העל אם יחפצו בו באמת. במצב כזה למועדון אין אפשרות למנוע את המעבר".

המפרק, עו"ד יצחק יונגר, מציג גרסה שונה בתכלית: "סעיף השחרור של סוקונה בהסכם מדבר רק על סוף העונה", הבהיר. "אני גם לא בטוח שזה הסכום כי זה משהו שלא היה בבקרה התקציבית ומסתמכים על איזשהו מכתב שגיא בלום שלח ויש שאלה לגבי הסמכות שלו. אני לא רוצה להגיד שהמכתב הזה לא שווה כלום, אבל בבני יהודה יצטרכו להגיע איתי להבנות".

המנהל המיוחד הוסיף כי אין לו כוונה להחזיק בקבוצה שחקנים שלא מעוניינים לשחק בה, אך מבחינתו השורה התחתונה נותרה זהה ואינה כוללת משפטים בסגנון 'למועדון אין אפשרות למנוע את המעבר'. "עדיין לא קיבלנו החלטה ואנחנו צריכים לראות אם נוכל למצוא מישהו אחר במקומו", סיכם עו"ד יונגר. "בינתיים סוקונה לא משוחרר".

אגב, בבני יהודה התאכזבו מיכולתו של סוקונה, שלא הרשים בניצחון 1:2 על רמת השרון, ומתכוונים לבדוק אופציות נוספות. גם החלוץ עצמו לא ממהר לעזוב, אך בעקבות התכונה סביבו נראה כי ידרוש מהפועל שדרוג בשכרו. מי ששוחררו וכבר הספיקו למצוא לעצמם בית חדש הם סימון פאמבו, שחתם בגרנובל מליגת המשנה הצרפתית ומור שקד, שהצטרף לאום אל פאחם מליגה א'.

פאמבו בקבוצתו החדשה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר