השלט והמסיכות של אוהדי הפועל. צילום באדיבות החזית הכחולה 06
השלט והמסיכות של אוהדי הפועל. צילום באדיבות החזית הכחולה 06

לא מתקופפים: הפועל סיימה ב-1:1 מול אשקלון, האוהדים מחו נגד האפשרות שהקבוצה לא תעבור לכחולה (וידאו)

הכחולים עלו למקום ה-14 אבל פספסו הזדמנות גדולה לצבור שלוש נקודות, אחרי ששער עצמי של עומר ורד איזן אחרי שער בכורה של ספיר יתח. האוהדים העבירו מסר למנהל המיוחד והניפו שלט: "יונגר אל תאכיל את הקופים"

פורסם בתאריך: 18.1.19 17:27

כ-500 אוהדי הפועל אמנם ראו היום (שישי) את קבוצתם עולה מעל הקו האדום על חשבון בני לוד, אך עזבו בטעם חמוץ לאחר תיקו ביתי 1:1 מול הפועל אשקלון.  לפני שריקת הפתיחה נטלו עשרות אוהדים חלק במחאה לקראת המכרז שצפוי להינעל ביום ראשון, כאשר החשש הגדול של עמותת הכחולה ואוהדי הפועל הוא שהמציעים הפוטנציאליים של הפועל הם בעצם "קופים" שמייצגים גורמים אחרים המעוניינים לשלוט במועדון. בשל כך עטו על עצמם האוהדים מסכות של קופים, הניפו שלטים עליהם צוירו קופים אוחזים בדולרים וקינחו בשלט הפונה ישירות למפרק: "יונגר, אל תאכיל את הקופים".

צפו במחאה של אוהדי הפועל:

שלטי הקופים היום ביציע

שלטי הקופים היום ביציע

והיה גם משחק. אמאדו סוקונה, שהתלונן על פציעה אתמול וזכה לכעס במועדון, פתח על הספסל, בעוד שדניאל בורחל ערך הופעת בכורה בהרכב. אחרי מחצית ראשונה נטולת אירועים, פתחה הפועל נהדר את המחצית השנייה ועלתה ליתרון בדקה ה-48. דניאל שוורצבוים הגביה קרן וספיר יתח עלה מעל כולם ונגח לפינה את שער הבכורה שלו בבוגרים, 0:1 הפועל. הלחץ הכחול נמשך ושני ניסיונות ממרחק תוך דקה של שגיא דרור וגל לוי שרקו ליד הקורה. בדקה ה-58 שיתוף פעולה של השניים חייב היה להסתיים בשני, אבל לוי, חופשי ומאושר ברחבה, החטיא את המסגרת.

משלא סגרה עניין, נענשה הפועל בדקה ה-66. האקס גל צרויה שלח כדור לרוחב השער ועומר ורד, בניסיון להרחיק, כבש שער עצמי, 1:1. הקשר גל אסולין עלה להופעת בכורה כמחליף במחצית השנייה והיה לא רע. הפועל כמעט ירדה בידיים ריקות בדקה ה-90 כשטאדס קיאנסקאס בעט מקרוב אבל דודי אלון הדף מצוין ושמר על הנקודה. כעת, פניה של הפועל ליום ראשון הגדול, מהמשמעותיים ביותר של המועדון בשנים האחרונות.

בעקבות התיקו העלתה הפועל את מאזנה ל-17 נקודות במקום ה-14, כאשר בני לוד ירדה למקום ה-15 בעקבות יחס שערים נחות. הפער של הפועל מאחי נצרת שבמקום ה-13 עומד על שלוש נקודות. ביום שישי הבא תתארח הפועל בעילוט, לקרב תחתית חשוב מול הפועל איכסל. מי יהיה הבעלים של המועדון במשחק הזה? התשובה, אולי, תגיע ביום ראשון.

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, דייויד אבידור, ספיר יתח, דניאל בורחל, רם לוי, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי (62, אמאדו סוקונה), גל לוי (80, אופק אושר), שגיא דרור (69, גל אסולין), רוי מליקה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר