עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

עו"ד יונגר לבית המשפט: "פונה בניסיון אחרון למנוע את הפסקת פעילות הקבוצה"

התגעגעתם? אחרי סאגת אישור הניהול התקין לשנת 2018 בתקופתו של דורון גלנט, התברר לעו"ד יצחק יונגר כי האישור של הפועל פתח תקוה לא חודש לשנת 2019, דבר אשר עוצר את קבלת ההקצבות ועלול להוביל לטענתו לכך שהקבוצה לא תוכל לשלם משכורות לעובדים

פורסם בתאריך: 20.1.19 07:55

המנהל המיוחד של הפועל פתח תקוה, עו"ד יצחק יונגר, פנה בסוף השבוע לבית המשפט בבקשה להורות לרשם העמותות לספק לקבוצה אישור ניהול תקין לשנת 2019, שכן ללא האישור הזה, לא תקבל הקבוצה את הקצבותיה, ולטענתו לא תוכל בעקבות כך לעמוד בהתחייבויותיה, כולל משכורות העובדים לחודש ינואר. בבקשתו לבית המשפט, כותב עו"ד יונגר כי "המנהל המיוחד פונה לבית המשפט הנכבד מתוך ניסיון אחרון למנוע את הפסקת פעילות הקבוצה". כזכור, היום (ראשון) ב-16:00 יגיע המועד האחרון להגשת הצעות במכרז לרכישת המועדון.

הבקשה של עו"ד יונגר בנוגע לניהול התקין

בבקשה כתב עו"ד יונגר: "כל ניסיונותיו של המנהל המיוחד להגיע להסכמות עם ב"כ רשם העמותות ובכלל זה קבלת אישור ניהול תקין זמני לתקופת הפירוק ו/או מתן אישור ניהול תקין לשנת 2019 תוך התחייבות להגיש את המסמכים הנדרשים בתוך מספר חודשים, לא צלחו. המנהל המיוחד פונה לבית המשפט הנכבד מתוך ניסיון אחרון למנוע את הפסקת פעילות הקבוצה. יובהר שוב, ללא קבלת הכספים להם זכאית הקבוצה מהמועצה להסדר הימורים בספורט וגופים נוספים, חושש המנהל המיוחד כי לא יהיה באפשרותו לשלם לעובדי הקבוצה את משכורת חודש ינואר 2019 והדברים נאמרו באופן הברור ביותר לבכירים ברשם העמותות".

בנימוקים לבקשה מציין עו"ד יונגר כי כשפנה לאחרונה למועצה להסדר הימורים בספורט כדי שתעביר את הכספים להם התחייבה, התברר כי רשם העמותות לא חידש את אישור הניהול התקין של הקבוצה לשנת 2019 ולכן סירבה המועצה להעביר את הכספים. בהמשך ציין המנהל המיוחד כי לאור היותה של החברה תחת פירוק, "לא היה מקום מצידו לסבור כי לא יתקבל אישור ניהול תקין לשנת 2019", לטענתו.

בהמשך פירט יונגר את רשימת המסמכים הארוכה אותה ביקשו ברשם העמותות לצורך האישור, כאשר החומר הדרוש נוגע לשנת 2017. לכך התייחס עו"ד יונגר: "יאמר כבר עכשיו, אין באפשרות המנהל המיוחד למלא אחר דרישות רשם העמותות, לא כל שכן להגיש את המסמכים הנ"ל בתוך סד זמנים קצר אשר יאפשר את קבלת תקציבי הקבוצה במועד הדרוש לצורך תשלום שכר העובדים ויתר התחייבויות הקבוצה. המדובר בדוחות מורכבים, אשר חלקם, רק מקריאת הדרישות הנ"ל, בלתי אפשריים ו/או אין למנהל המיוחד כל ידיעה לגביהם. ללא הכספים הנ"ל, לקבוצה אין מקורות כספיים לצורך תשלום שכר עובדיה, מהיכן מצפה רשם העמותות כי הקבוצה תמצא מקורות כספיים לצורך עריכת דוחות כספיים לשנת 2017 ונדמה שמדובר בדרישה מנותקת מהמציאות אשר תוביל להגשת דוחות ריקים".

לסיכום מציין עו"ד יונגר כי פנה ביום שלישי לעו"ד נעמה שחל מרשם העמותות, והסביר לה את "המצב המורכב של הקבוצה וביקש למצוא פתרון חלופי אשר לא יפגע בנושי הקבוצה ויגרום למנהל המיוחד להפסיק את פעילותה. בתגובה למכתב הנ"ל, שוחחה ב"כ רשם העמותות עם המנהל המיוחד ואף הוא שוחח עם בעלי תפקיד נוספים ברשם העמותות, ללא הועיל. במצב דברים זה, אין למנהל המיוחד אלא לפנות לבית המשפט הנכבד בבקשה למתן הוראות לפיה יתאפשר לו לקבל באופן מיידי אישור ניהול תקין, תוך שהוא יתחייב, ככל שיידרש, להגיש את הדוחות הנ"ל במועד מאוחר יותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר